Redarmy88 Marko Johansson var utlånad till Halmstad den här säsongen och har ett förflutet i Malmö FF. Tror vi Vito försöker få in honom till Öster? Bör väl hålla hög Superettanklass.
xonitex Löst rykte från X - bud på ABW från Japan. Ölandsbladet skriver att Leart Mucolli kan va på g till Östers akademi.
Labila Kabila Jag kan inte släppa att vad som verkar vara Anto Susaks dotter börjat följa Öster på Facebook. Är vi på väg att signa Anto som toppforward?
Hansen Labila Kabila Då måste vi ha in Patrik Isaksson igen! Isak å Susak Å Isak å Susak Isak å Susak Å Isak å Susak Isak å Susak Å Isak å Susak Isak å Susak Å så blir det mål! 💌
Ols Plantagenparkeringen Berg har lång erfarenhet och har varit en viktig ledare; en kulturbärare i klubben. Berg skulle definitivt kunna ha en viktig roll som back-up om han själv accepterar en sådan roll.
Plantagenparkeringen Ols Vi behöver signalera att vi vill framåt. Berg ska inte vara truppspelare heller, där finns yngre förmågor. Hur länge innan vi signerar de två provtränande räppespelarna?
Apotekaren Plantagenparkeringen Gabrielsson har idag åkt till köpenhamn för provspel med klubben AB Köpenhamn i tredje divisionen
Calle01 Månz har varit grym på träningen senaste veckan, enligt Elgh i ARPÖ. Är det ett tecken på att han kör 1 år till?
Apotekaren Kjellman Oblad ska bestämma sin framtid inom kort enligt Helsingborgs dagblad, Han väljer mellan HIF, VIK och Öster låter det som i intervjun
VV-Oppnasitt84 Apotekaren Kjellman Olblad eller Gabrielsson då. Känns inte som att Öster kommer satsa på båda, men jag kan ha fel. Om den förstnämnde tackar nej kanske sannolikheten att Öster värvar Gabrielsson öka.
Kalle Dahl Jag har (med 22% fokus) lyssnat på BoIS-poddens 63 spelare som BoIS bör ha koll på så att DU slipper! Spelare med Österanknytning som nämns: John Stenberg Casper Eklund Charlie Vindehall Isak Magnusson Oskar Gabrielsson Liam Olausson
Villenyblom Kalle Dahl John Stenberg Nämnde dem Hugo Lloris, David de Gea och Jesse Lingard med? Samma realistiska chans.
Kalle Dahl Villenyblom De hade mer realistiska namn som Kevin Jensen och Adrian Skogmar också. Och någon brasklapp i stil med att spelarna kunde vara 0-100% realistiska.