lfcred Sääf Det tror jag spelarna känner också. Jag tror inte någon av dem känner sig särskilt inspirerad av att återigen tvingas spela i AS. Ingen av dem är väl aktuell för en toppklubb i AS så kan öster gå upp så tror jag att de gärna stannar ( om ingen klubb erbjuder dem mycket högre lön).
TuffeUffe Plantagenparkeringen min bild av honom är att det är visserligen habil spelare, men en legosoldat utan den där riktiga höjden.
lfcred Jag tror mer på att låna in en eller två från allsvenskan i sommar. Helst som går rakt in i elvan. Sen skiter jag i om abw eller rodic hamnar på bänken om de inte presterar.
ubie67 Villenyblom Om ej utvecklats mer meningslöst för utmana kunde han, men vad hände sedan, typ nada framåt så nej tack!
Pelle ubie67 Han gjorde 8 mål som ytter. Visst var det högt och lågt men nog hände det saker runt honom. Minns det som att han var vårt enda hot framåt under det året.
Hansen Petar Petrovic in som Bosman? Ja tack. Petar Petrovic in för övergångssumma från lag han har kontrakt med året ut? Nej tack.
Plantagenparkeringen Hansen Hans kontrakt går ut 30 november 2024 enligt transfermarkt. Vore en fin sommarvärvning. Om nu statistiken stämmer har han senaste 1.5 åren, 24 matcher 6 mål och 4 assist i ett bottenlag för motsvarande superettan.
lfcred Det året petar var hos oss så var han vårt enda hot framåt. Jag gillar den typen av ytter som kan hitta på saker på egen hand. Han är dock extremt skadebenägen så nej tack. Kostar mer än det smakar.
Labila Kabila Själv tycker jag inte det känns så långsiktigt att värva en spelare som enbart stannat i en klubb längre än ett år när han varit skadad.
Ruuben Petar spelade 1648 minuter för oss, alltså ca 18 st 90-minuters matcher. 8+4 som ytter. En spelare som utmanar och gör det där lite oväntade. Skadebenägen absolut, men vill han komma tillbaks så är det bara att tacka ja.
Ryltan Oldtimern varför Öster? Finns det någon koppling som jag inte känner till för inte är det väl så att du menar att Öster borde köpa alla spelare som går?