LinoBoll Ols Varför tränar han inte med Öster? Och vad säger hans klubbhistorik egentligen? Har han lyckats nånstans? En sån som bara fikar efter pengar men inte bryr sig om sin utveckling som spelare blir man ju bara trött på. Antar att det är därför han inte får träna med Öster utan ett lag i gärdsgårdsserien
Hansen Ols Säger i intervjun att han måste ge tid till frun också när de är i Växjö men frågan är vem det är då det anges två fruar när man googlar honom. Tänkte att det bara var fel men det är helt enkelt ouppdaterat för han körde dubbelt där ett tag: https://whatson-gambia.com/modou-barrow-is-the-youngest-celebrity-polygamist-as-he-takes-second-wife/ Men barn har han tydligen med en tidigare dam som han dömdes för misshandel mot, enligt artikeln i Wikipedia. Då var då och han tog sitt straff men jag tänker att han kanske ändå börjar bli för gammal då han fyller 33 nästa år om han ens skulle komma då. Fast jag vet inte, svårt att bedöma hur mycket han skulle tillföra. Erfarenhet har han ju onekligen.
Hansen Plantagenparkeringen Har han krånglat i någon annan klubb? Jag skulle verkligen gilla honom som ett alternativ till Aliev men då måste det ju vara solklart för honom från början att ingen spelare är solklar i elvan även om man gjort några mål.
stefanps Hansen Nej, tack. Honom behöver vi inte. Vi har redan en target anfallare i Alibek Aliev. Isåfall en mer spelande och rörlig anfallare som Adam Bergmark Wiberg. Dock är det inte nödvändigt att värva en nia just nu.
El_barto Hansen Det borde vara solklart för alla spelare. Jag har dock en känsla av att det är något annat som ligger bakom. Ett större missnöje. Att det bara skulle vara det känns rätt avlägset.
Hansen stefanps Kan Hugo Bolin funka som rörlig anfallare? Blev ju tydligen inget med Mbappé för oss. #JagVillHaEnOrörligAnfallare
xonitex In med pashang eller vågar ingen nu? Han gör ju uppenbarligen mål på denna nivån. Bjud han på middag och känn honom på pulsen?
xonitex Villenyblom Ja troligen så. Wilhelm Ärlig skulle man säkert kunna plocka in redan t ex då han var skadad när fönstret stängdes, det här är lite annorlunda. Dock öppnar fönstret relativt snart så det är fortsatt en intressant diskussion om det är något vi bör visa intresse för. Mitt svar är försiktigt positivt inställd till det, men man behöver såklart höra sig för vad han är för typ av individ.
Oldtimern Killen från Degerfors vore kanske nåt öste väl in mål för j södra,men då måste vi väl sälja vår nuvarande 9 , ode kanske inte funkar, annars tror jag han varit perfekt för öster, stark i straffområdet
Calle01 Jag tror att vi får bud under fönstret på Kusu och Mattis. Prislappen på Mattis är högre och jag tror Öster släpper honom. Pengar är så otroligt viktigt och jag tror inte Öster kan säga nej till miljonbud. Kusus kontrakt går ut efter säsongen och därför blir prislappen blir väsentligt lägre. Jag tror inte Öster släpper Kusu. Inte heller ABW lämnar Öster i sommar min spaning.
rasmooo Calle01 Fullständigt hål i huvudet att sälja någon i detta läge. Allsvenskan måste vara prior ett om man som klubb vill att intresset för Öster ska fortsätta öka, då kan vi inte börja sälja av så fort det kommer ett bud på några miljoner. Sälja kan vi göra när vi nått Allsvenskan.
Lindstig Beror på vilka klubbar som är intresserade och hur mycket pengar det handlar om. Om vi säljer våra bästa spelare och inte går upp så tappar vi uppskattningsvis minst 20-25 miljoner i intäkter.