Hansen Är också luttrad, vi trodde ju vi skulle upp 2019 men då räddade vi oss kvar. Superettan är en riktigt k*kig serie och så länge vi hamnar i toppen varje år är det enligt mig bara en tidsfråga innan vi går upp. Det jag menar alltså, även om man tycker man har en bra trupp och förväntningarna är högt uppskruvade så kan man lika gärna åka ur denna pisserie, det det vi allt för väl.
Ps. Jag är inte heller supernöjd med Östers spel, inte alls övertygad om att de går upp. Men att en del (fåtalet) nästan ropar på avgång för Foyston och annat är så dumt, för det är när man börjar med att avsätta folk som i regel förfallet påbörjar. Vi sitter nu i en sits som förening som är ganska bra, där organisationen hela tiden tar kliv framåt tack vare kompetent folk, ökad publiktillströmning och bättre sportsliga resultat (jo vi har ju faktiskt kontinuitet i att vara i toppen det är fan inte att underskatta), och nu handlar det om att skruva på de sista detaljerna sportsligt för att gå upp känns det som. Så jag hoppas i vanlig ordning på en transferbomb till sommaren med hjälp av ÖSAB.