Silly 2024
Lukasz Sekulski hade 12 mål på 17 matcher, det var redan förväntat att han skulle vara bänk
El_barto Nej exakt. Jag unnar nånstans JW försöket, men nånstans var det rätt mycket som skulle till om han skulle ha en startplats i en så bra liga (lite som @Villenyblom är inne på). Men oavsett - ingen ide att tjata hål i huvudet på honom eller ens klaga på hans ambitionsnivå. Vill han inte vara kvar ska han inte vara kvar.
Visserligen bara startat två matcher men då har han faktiskt gjort mål i båda
Alltså jag idag orkar inte prata JW ens i denna tråd. JW är en medioker spelare som förtjänar ett kontrakt utomlands med allt vad innebär; högre lön, äventyret mm.
- Redigerad
Aleksandar Azizovic har 9 mål, 6 assist på 14 Matcher i Eskilstuna, 22 årig serb, Vito ring!
Apotekaren verkar komma från Pekings ungdomsverksamhet, så Jens Magnusson kan också medverka i samtalet.
Från Allsvenskan till division 1 för den tidigare Österspelaren Oliver Silverholt:
https://www.svenskafans.com/fotboll/fff-forstarker-truppen-med-meriterad-forsvarare-670902
Känslan är att det måste komma in en ytterligare anfallare? Aliev gjort det OK men oroväckande med knäproblem.
- Redigerad
BKBiceps Han har en tuff uppgift. Ta på sig bevakning från stökiga mittbackar, och fångar bevakning vid Ljungs 1-0. Samtidigt har han fått spela, på en position vi inte har konkurrens i. Söderberg kom in och gjorde det bra. Duktig på små ytor.
Ändå, tycker jag inte att Aliev riktigt kommit igång- eller så är det hans max. Senaste två matcherna är det yttrarna och innermittfält som fått igång farten.
Plantagenparkeringen håller med! Tycker absolut inte han varit dålig och som du säger smart spelare som skapar ytor åt andra.
Tanken med ny anfallare är snarare oro när han ej kan spela 90 minuter och tycker inte Söderberg känns helt klockren som ersättare.
Plantagenparkeringen Söderberg kom väl in och tog över ABW:s roll som tia medan ABW tog över Alievs roll, eller tolkade jag matchplanen fel efter bytet? Tycker Söderberg klarar av sin uppgift bra, dock ser jag inte honom som en renodlad konkurrent till Aliev.
Bissan Såg snabbt igenom det igen. Du har rätt, han körde släpande.
lemon Det är inte alls garanterat bara för att han skulle hjälpa dom upp att han får ett nytt kontrakt med dom där eller ett annat lag i Superettan. Hur du får in Rodic eller Kricak i denna diskussion vet jag inte och det är inte alls relevant för jag skrev ingenting om dom ens så tänk ut ett svar på den frågan i ditt eget huvud.
Knugen on fire, your defence is terrified. Valence on fire, your defence is terrified. Sniper on fire!
Apropå att få många chanser i lägre divisioner Kanske det är dags att ta det lite lugnare den här gången?
- Redigerad
Plantagenparkeringen Jag vet vad du menar med "your defence is terrified"? Jag vet heller inte alls vilka de där "personerna" skulle vara som du skriver eller varför insinuerar de där till att vara mig. Jag är jag. Du är du.