Ols Redarmy88 Spelar Öster i allsvenskan nästa år skiter jag i vilken tröja Kusu bär då. Kusu har startat i alla matcher han har varit tillgänglig; är en av de mest givna i starelvan och är en viktig pusselbit för att Öster ska nå till allsvenskan. Låt Foyston ta ut laget han anser är bäst och STÖTTA det laget!
Redarmy88 Ols Hade kusu velat ha öster i Allsvenskan hade han inte poserat i Mjällby tröjan. Ett försök att gå redan nu till rea i sämsta fall spela kvar i öster och få erfarenhet. Vad gjorde Kusu mot Gefle och Sandviken? Inte ett skit är han så överlägsen borde han kliva fram sådana matcher. Förvånad att flera inte ser att Kusu är bra när medspelare ger honom extra tid med bollen. När han ska lyfta laget låser det sig. Ingen förlust skeppa iväg till Räppe.
Söder Kosu drar på sig offerkoftan. Hot och våld mot honom och hans familj. Förstås inte okej. Hur kommenterar polisen detta eller har han inte ens gjort en anmälan? Kosu verkar lika korkad som Hasse Larsson så de kommer säkert gå bra ihop!
Afroman Snipp snapp slut så var kusu tid slut. Kommer minnas dig från målen x2 mot Örgryte. Önskar dig inte lycka till. Vito får jobba nu
Vlado6878 Lägg ner alla haters! Vi har förstått vad ni tycker. Gå vidare och älska Öster istället ❤️åsikter som framförts senaste dygnet är de som gött hoten och hatet mot Kusu och hans familj.
McA Vlado6878 Ok, ny medlem sen 20 min... Vi lägger ner alla åsikter och känslor kring en klumpig individ som själv orsakat situationen.
Vlado6878 McA McA Jag har varit medlem i East front sedan bildandet. Har inte varit aktiv på forumet på länge och hittade inte mina uppgifter Men du verkar inte förstå min poäng …
McA Vlado6878 Förstår fullständigt din poäng. Är helt emot att man hotar en person pga ngt så banalt som fotboll. MEN tro inte att folk inte kommer att bli upprörda när en trög spelare poserar med annan tröja mitt under säsongen. Jag har inte sett några övertramp eller hot på forumet. Starka åsikter absolut men kom inte och predika vad folk ska tycka och inte här i detta forum.
Sääf Sr Att påstå att de som framför åsikter här på forumet sansat skall hållas ansvariga för att folk hotar håller väl ändå inte. Isåfall är de som är kritiska till Trump medskyldiga till skottdramat osv. Kusu får leva med att få kritik för det här, sakligt. Punkt.
Vlado6878 Sääf Sr Innebörden av ordet ”sansat” är subjektiv men synonymer som lugn , behärskad och balanserad hittar du om du slår på ordet. Nu tycker jag att vi gör som Kung Carl Gustav : vänder blad. End of story
Oldtimern Svårt o förstå tränares ord, verkar som detta splittrat laget, vi får se i nästa match, om de påverkar negativt,
Hasse-Hattrick Jag har precis besökt själva lejonkulan och kan meddela att varken Vito, Kusu eller Kricak fanns på plats på Cafe Ritz i Sölvesborg. Om Mister X var där tänker jag inte avslöja..
Vilmer Lite blandade känslor. Man är självklart lite sur på Kusu och det var väldigt märkligt gjort av både han och Mjällby. Med tanke på att han poserar i en annan klubbs tröja så håller jag med om att han inte ska spela men samtidigt så är han en av våra bättre innermittfältare och jag tror att om han verkligen vill och försöker få öster till allsvenskan så tycker jag det känns ok att han fortfarande startar och spelar mycket.
Zamot Vlado6878 Då vet vi att du tycker att vi vänder blad. Men vad jag vet har alla rätt till att tycka precis vad de vill. Jag vänder blad när Kusu helt har lämnat Öster.
Vlado6878 Zamot Luften är fri och vi kan vara ense om att vi är oense och att vi kanske håller på Öster.
TuffeUffe Hade varit intressant med en poll: hur många matcher tror ni Kusu startat för Mjällby när nästa säsong summeras upp? Jag tror inte fler än hälften.
Hanson Klassiker att hävda att man blivit hotad när man fått det lite hett om öronen. Tråkigt om det är fallet - men... Polisen löser nog det ska ni se. Kronobergspolisen lägger väl f.ö halva sin årsbudget på att jaga fotbollssupportrar - så nu är väl tom rikskrim inkopplat.