Sheriffen @Villenyblom du brukar ha bra koll på statistiken. Ser den bra ut för vår potentiella galactico värvning Höög Jansson?
Villenyblom Sheriffen För få minuter för att få någon klar bild, det som han har gemensamt från alla säsonger av det jag hittar är att han är svag på huvudet och bra fot på längre passningar
VV-Oppnasitt84 Sheriffen Nej, det har jag i ärlighetens namn inte. Jag brukar inte titta på sydkoreanska ligan heller men vet att den inte är sämre än Superettan och där fick han speltid i ett lag som kom 6a. Så jag utgår från att de som tränat lagen han spelat i har bedömt att han är tillräckligt bra. Om dessa tränare är bättre på att värdera spelare än vad du är vet jag inte då jag inte vet vilken fotbollsmässig kompetens du har.
Sheriffen VV-Oppnasitt84 jag har bara sett han i Norrköping och där helt bedrövlig. Har ingen aning om sydkoreanska ligan men där kanske man tycker det är värt 10 bolltapp för två bra långa passningar men jag tycker inte det. Han har en bra agent men kan finnas en anledning att han byter klubb ofta. Om han är en fullgod ersättare till Kusu och efter säsongen bidragit till avancemang så ska jag lämna forumet för gott och börja följa någon annan sport för då har jag missförstått fotboll helt.
Redarmy88 Vore det dumt att plocka in Bjerkebo? Känns som han har bra speed som ofta hotar i djupled samtidigt som han är spelskicklig. Dock tveksam till hans fysik.
Zingo Redarmy88 Vilket mål av Höög Jansson för Peking. Nej, nej. Han var ju helt värdelös enligt forumet så om han gjorde mål var det bara tur.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Efter dagens match mot Östersund så är det tydligt att det saknas tre spelare, två offensiva och en ersättare för kusu.
Redarmy88 Höög Jansson får frågan om flyttryktena till Öster i intervjun efter matchen. "Det kan vi ta en annan dag med ett leende" Känns som han är klar.
matjo El_barto …som alla kommer falla in i samma skit som pågått en bra lång tid nu, och snacket här fortsätter i vanlig ordning. Det är väl egentligen lika gott att ge upp permanent? Statistiken och det förflutna sätter ju stopp för all konstruktivitet och framtidstro.
Oldtimern En intr kommentar på smp Nu måste ni gräva Filip....vad är det som gått knas med gruppen sen uppehållet, en liten fågel har kvittrat i mitt öra, men en så pass sluten förening som känns som Kreml typ är det nog svårt att få dom att tala sanning,