Ozze Plantagenparkeringen Intressant. På vilket vis har Pavic fått mer erfarenhet av att spela ett par säsonger i division tre?
rasmooo Plantagenparkeringen Du får det att låta som att vi har problem på högerbacken. Ser inte fördelen att ta in Pavic
Zamot Så underbart roligt i detta forum att för vissa verkar det som tiden står stilla från det att en spelare lämnar, att de på något mystiskt sätt konserveras eller till och med blir ännu bättre i mångas huvuden.
Ryltan Men Pavic var bättre än Tatu när han lämnade. Frågan är ju var han står nu 31 år gammal och en och en halv säsong i Norra. Tveksamt, inte omöjligt men otroligt.
ÖÖIIFF Men allvar, gå vidare och glöm föredettingar som Pavve, Kusse, Nouri eller Teitur och se framåt istället med de vi har nu!
Hasse-Hattrick Skulle Tatu, Thorri, Theo och ngn Tonåring gå sönder/bli avstängda så skulle Pavic kanske vara en vettig panikvärving. Men annars så måste vi väl sikta både högre och mer långsiktigt än så. Ytterback är också en position där ungdomlig entusiasm ibland räcker långt. Kan vi inte hitta nästa Emil Kraft istället för att gräva fram en gamling?
rasmooo Hasse-Hattrick Vid en eventuell krissituation ser jag inga problem med att slänga in Adjei där
Oldtimern rasmooo Knappast sämst på plan mot div 4 gänget ihop med vår andre unge mittfältare, de kan visa sin klass i räppe.
rasmooo Oldtimern Den matchen får ingen godkänt i min bok. Om du tror att det är nivån gubbarna ligger på är du snett på det. Sen snackar vi krissituation och inget annat, Tatu och Thorri ska ingenstans. Med din logik bör Noah Christoffersson få visa sin klass i någon div 2 klubb i Göteborg för han är ju ÖIS sämsta spelare varje match.
Ols Oldtimern HBP var definitivt inte sämre än någon annan i cupmatchen. Han är en egen talang men efter bara en start och något kortare inhopp kan man inte inte begära att han ska gå i o bestämma matchbilden. Han är beroende av de övriga lagets prestation. Så höjde han sig - precis som hela laget - i andra halvlek.
Kalle Dahl Värt att notera att vi inte har några yttrar på bänken idag. Förutsatt att de två yttrarna vi har tillgängliga får starta, då.
Kalle Dahl Kalle Dahl Bara en tillgänglig ytter idag alltså, och vår bästa spelare får rycka in där istället för att fortsätta på platsen där Foyston anser sig få ut max av honom. Deadline day-ytter in tack. Men det kan vi ta imorgon, nu krossar vi Gefle.
Tobbe Ax Mem förhelvete har ni sett Pavic spela i år? Finns inte en chans att han tar plats. Äldre, tröttare, långsammare
Zingo Tobbe Ax Mem förhelvete har ni sett Pavic spela i år? Bra att du skrev det så slapp jag 😊 Har sett några matcher, och min tanke är att jag fortfarande älskar Pavve för den han är och allt han gjort för vår förening men hans tid i elitfotbollen är förbi.
xonitex Jaja nu fokuserar vi på annat. Jag förstår förslaget på ett sätt men tar nog hellre in en ung 20-åring talang från div 3 istället om vi nu ska hitta någon paniklösning på högerbacken (som det vore att ta in Pavic). Det känns som en icke diskussion då jag är ganska säker på att det inte blir så heller, om nu inte Thorri har fått nog och vill hem till Island.
Ruuben Sjukt om BoIS säljer även Robin Dzabic till ett norskt lag. Kontraktet löper ut efter säsongen, så sista chansen att få pengar för honom. De kan väl knappast tacka nej om de får ett par millar? Isåfall kan de ha sålt sin allsvenska plats i sommar.
Ryltan Thorri Mar Thorisson var tydligen inte med på träningen. Fönstret mot utlandet är väl fortfarande öppet? Island?