Labila Kabila Afroman jag måste nog påstå att jag har högre förväntningar på nyförvärv till mittfältet än Denis...
Kalle Dahl Så Östers officiella firma säger att det kommer glad nyhet under onsdagen. Velic tillbaka? undrar forumet, varpå icke-fiktion, Östers officiella firmas partner in crime gillar inlägget.
östers_firma Kalle Dahl Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för det som skrivs på Staglas twitter. Det är många som är en del av Staglabergets heliga sällskap. Jag är endast en podd-proletär och inte en del av den ärofulla twitterredaktionen.
Kalle Dahl östers_firma Jag tar avstånd från allt Kalle Dahl skriver på East Fronts forum. Kalle Dahl är en folkrörelse.
Pelle Snart ett dygn sedan Silly-oraklen på Staglaberget började hinta om att något var på gång. Ge oss lite nyheter nu!
Hansen Pelle Man vet ju ändå känslan. Fick en gång info från Benjamin Tannus farsa att då Tannus lämnade över sin Österlägenhet inför flytten till Åtvid så skulle den tas över av en spelare Öster skulle låna in från Östersund, en afeikansk eller kanske jamaicansk spelare vars namn jag glömt nu men som hur som helst aldrig kom till Öster…
Hanson Pelle Öster lackade väl att de inte fick lägga ut 'skriva på smileyn' på twitter och sköt på det en dag. Otroligt vad SMP inte verkar ha några kanaler in i föreningen längre.