Labila Kabila Hmm kan vi förvänta oss att han väljer ett av sina andra namn om vi värvar honom, Theodor Seger känns mer Öster
lfcred Herdonsson har 2 år kvar på sitt kontrakt. Det skulle krävas några miljoner för att släppa honom. Tror inte att någon svensk klubb är beredd att betala det för Adam. Så bra är han inte än. Om någon mittfältare är påväg bort så skulle det vara kusu. Han såg väldigt oinspirerad ut förra säsongen och jag tror att han har tröttnat på att harva runt i Superettan.
VetMest WittonAlbion Nu är du nog lite optimistisk har följt honom 2023 och ser inte honom som en S1 spelar än behöver nog köra en säsong till i div 1 alt div 2
Villenyblom Hansen Expected threat dvs höga värden av att ta bollen till offensiva zoner antingen genom passningar framåt i banan eller drivande med boll. Just xT var Runarinho totalt överlägsen med
Ruuben Gott snack österlovers, snart 1000 inlägg i tråden på 2 månader, intresset för Öster är större än på länge, glädjer oss som följt klubben sen förra århundradet att det inte bara är sport med klubba som lockar folk i stan👍!
Ols Valance I så fall får vi hoppas att det vi ser i Småland - med 2 SHL lag och serien under SHL får närmast betrakta som ett småländskt DM - är dess sista dödsryckningar. Tur att Stockholm levererar fotbollstalanger på löpande band då hockeyn regerar i Småland.
Hansen Från smp: ”enligt uppgifter ska en läkarundersökning ske under fredagskvällen” Fett OB-tillägg för Doktor Willstedt och extra skadestånd för att han missar På Spåret. ”enligt uppgifter” forever 😍
Greger Hansen Willstedt såg ju alltid mer skadad ut än den skadade spelaren när han fick hjälp ut på plan
Hansen Greger Älskade Willstedt (som också fick extra tillägg vid läkarundersökningar när hans dotter spelade piano i ”Så Ska Det Låta”) ringde upp mig på arbetstid för några år sedan för att berätta mer om incidenten när Teafore Bennett skar upp Yamba Ashas lårskada för att ”få ut det onda”. Om @Hanson undrar när jag nu blir onödigt detaljerad igen. Min mormor såg inte på när han ringde för hon hade då redan gått ur tiden.
Greger Hansen Jag tror Så ska det låta-Willstedt är ett syskonbarn. Är inte hon som var på Regionteatern dottern? Är inte Yamba Asha är en låt med Cornershop. On topic:: Någon som kommer ihåg Seger mot Öster senaste säsongen? Mazur?
Hansen Greger Ja nu blandade jag nog ihop dessa Willstedt-artister! Tillbaka ontopic nu ja: hur gick Segertåget mot Öster under 2023?
lfcred Jag minns inte vårmötet emot Örebro men i höstens möte så var David seger och Lucas schlimon bäst i Örebro. David seger går garanterat rakt in i vår elva.
Labila Kabila lfcred vårmötet spelades i början av juli och fördröjdes av åska, kändes som om blixten slog ner i kvarteret jämte arenan. Hela matchen förstördes av ihärdigt regnande, och som krona på verket offside vid 1-1. Jag har ingen aning om hur T Seger såg ut, men vill påstå att vädret spelade in väldigt mycket i hur det såg ut på plan
Oldtimern Örebro hade inte en spelare i mötet på vallen som skulle platsa i öster. Hård marknad kan jag tänka mig, man får nog ta skeden i vacker hand o finna sig i att chansa.
Hansen Ruuben Från Wikipedia: ”Segersäkring är en låsanordning som fästs på en axel eller i ett spår inuti en hylsa för att hindra en axiell rörelse. Fästringar används ofta i maskinindustrin. De används också för den mest pålitliga anslutningen av roterande delar i olika mekanismer.” För att få maskineriet att fungera.