ubie67 Villenyblom Om ej utvecklats mer meningslöst för utmana kunde han, men vad hände sedan, typ nada framåt så nej tack!
Pelle ubie67 Han gjorde 8 mål som ytter. Visst var det högt och lågt men nog hände det saker runt honom. Minns det som att han var vårt enda hot framåt under det året.
Hansen Petar Petrovic in som Bosman? Ja tack. Petar Petrovic in för övergångssumma från lag han har kontrakt med året ut? Nej tack.
Plantagenparkeringen Hansen Hans kontrakt går ut 30 november 2024 enligt transfermarkt. Vore en fin sommarvärvning. Om nu statistiken stämmer har han senaste 1.5 åren, 24 matcher 6 mål och 4 assist i ett bottenlag för motsvarande superettan.
lfcred Det året petar var hos oss så var han vårt enda hot framåt. Jag gillar den typen av ytter som kan hitta på saker på egen hand. Han är dock extremt skadebenägen så nej tack. Kostar mer än det smakar.
Labila Kabila Själv tycker jag inte det känns så långsiktigt att värva en spelare som enbart stannat i en klubb längre än ett år när han varit skadad.
Ruuben Petar spelade 1648 minuter för oss, alltså ca 18 st 90-minuters matcher. 8+4 som ytter. En spelare som utmanar och gör det där lite oväntade. Skadebenägen absolut, men vill han komma tillbaks så är det bara att tacka ja.
Ryltan Oldtimern varför Öster? Finns det någon koppling som jag inte känner till för inte är det väl så att du menar att Öster borde köpa alla spelare som går?
lfcred Det är en bra spelare. Det verkar finnas ett motstånd här inne emot bra spelare. Med hamawi i öster så hade möjligheterna till att locka tillbaka madjed ökat. Men verkar finnas ett motstånd här inne emot det också 🤔
Ols lfcred Vet vi att Öster inte har varit i kontakt med honom. Det kanske var han som nobbade Öster. Vilka offensiva positioner kan han spela. Öster hade redan ABW, Rodic o Mörfelt - som spelar på en kant - under kontrakt. Al Hamawi kan säkert spela central anfallare men där har nog Öster valt Aliev i stället. Öster är i en helt annan situation än City. Och då tänker jag inte på den större kostymen som City har utan att kostymen har guldbyxor. Öster kan inte värva alla som kan sparka på en boll o alla som spelar fotboll vill inte spela i Öster (fast det senare är svårare att tro).
Hasse-Hattrick lfcred Ville HIF ens ha honom kvar eller bytte de gärna mot Taylor Silverhalt? Och hamnade han i Sandviken, det känns ju inte som en given stjärna direkt. Då hade klubbar högre upp plockat honom tidigare. Ser inte att det är en spelare vi behöver gråta oss till sömns över att vi inte ha fått hit.
Villenyblom lfcred Med hamawi i öster så hade möjligheterna till att locka tillbaka madjed ökat Om Monte vill komma på lån så kommer han för han känner Öster och inte för vi har en random irakier i laget
lfcred Ols Om vi då utgår ifrån att hamawi nobbade öster. Vad beror det på ? Hur klubben agerar kan ju också påverka spelarens intresse. Eller hur?
lfcred Hasse-Hattrick Jag är rätt säker på att östers beslut att spara pengar har påverkat våra beslut kring värvningar. Jag är även rätt säker på att det kommer värvas en ny forward i sommar. Helst både en central och en ytter.