Jockeluring Lucksmith Du får inte slarva med EF-legendare på det sättet, @Lucksmith 😎😉. Lite som att hänvisa till @Slatan 🫣😄.
Kalle Dahl JFA ytter enligt @Kalle Dahl Det här är inget jag tar gift på, jag försökte bara transkribera vad han själv sa. Flera Nordirländska.. ljud (?) föll bort i översättningen, något av dem kanske används för att förmedla sarkasm.
stefanps På tal om glada sillynyheter har Landskrona sålt Burakovsky till Bodö Glimt. Hoppas det påverkar de tillräckligt mycket för att prestera sämre 🙏
Sniper stefanps han måste vara jävligt bra om han gick dit. Är inte de typ en av de bästa klubbarna i hela norden
stefanps Sniper Jo det är absolut en stor klubb i Norden. Sen av det jag sett så tror jag man värvat honom på potentialen. Tycker inte att han ännu visat på en hög nivå i sitt spel.
Kalle Dahl Jag funderar på varför man tweetar om Allens provspel, det brukar man väl inte göra. Långt gångna förhandlingar, och provspelet är bara en sista koll för båda parter?
stefanps Kalle Dahl Flera klubbar gör så. ÖFK och HIF gjorde så. Även vi tidigare om Kjellman Olblad.
VV-Oppnasitt84 stefanps Nej, jag hade inte satt honom som en av Bois fem viktigaste spelare den här säsongen ens. Som du säger en värvning för framtiden. Hade inte blivit förvånad om han lånas ut omgående till en klubb i AS/SE eller Norges motsvarighet till SE.
ZWEMPA Jag gillar jämförelsen. Det är ju inte varje dag jag blir jämförd med Zlatan och jag tror det förhållandet gäller omvänt också.
Kalle Dahl stefanps Kanes provspel var ju ett insta inlägg. Då börjar kanske ett mönster utkristallisera sig. Spelare från Leeds och Lazio uppmärksammas, spelare från IFK Hässleholm not so much.
stefanps ZWEMPA Stod här innan men inte längre https://ostersif.se/traningsschema Skrevs också tidigare in i laget.se Nu vet jag inte var det går att hitta. Ett tag frågade jag Elgen om det.
Hasse-Hattrick suave Goran Jevtic var en redi mittback. Jag hoppas Charlie är en redi ytter! Nästan allt annat skiter jag fullständigt i. 🙂
ZWEMPA Lucksmith Borde kunna gå att lösa i Bar 1930 vid nästa hemmamatch. En kall maltdryck skulle kunna dämpa den största delen av "lättkränkheten" 😉