Intervju för Nordirländska U21 2023:

Från innan Leeds värvade honom, så runt 16 år

Tre år gammalt klipp från hans insats i Leeds u23

Fem månader gammal intervju

Någon som har koll på vilken nivå premier League 2 håller?

från en vän som håller på leeds,

”Gjort det bitvis jäkligt bra i U-21, har sett dem en del. Kan definitivt göra poäng” hamnar han rätt så kan det bli jäkligt bra, Van vid att spela med hög press och tempo”

Labila Kabila Fem månader gammal intervju

Mot slutet av denna redogör han för var på planen han helst spelar: I'd be a winger, so out wide. Direct, quick, 1v1..thats the type of player I am.

Nu är jag lat men ni som orkar kolla igenom alla klippen: höger/vänsterfot? Är han en tilltänkt åtta eller ytter? Vad är hans spets? Vem konkurrerar han (ut) i nuvarande trupp?

• JFA svarade på detta.

Kalle Dahl
        Låter ju som precis något vi behöver.

Kan vi räkna med att det kommer ett 1000tal Leedsanhängare till Visma i höst på någon match på samma sätt som Rostock fansen gjorde för att hylla Wibrån?

JFA
        Högerfotad enligt transfermarkt och ytter enligt @Kalle Dahl . Då är det väl Rodic/Mörfelt som får konkurrens? I min bok mycket trevligt. Men sätt honom direkt på SFI, den där dialekten kan inte ens Foyston förstå.

Tror ni vi snackar lån eller övergång? Om nu provspelet faller väl ut.

Då får Rodic hård konkurrens om Will Griggs on fire ramsan? (Nordirländare).

Utlånad till national league 4 matcher hos York senast. Är väl ungefär som att spela i div 1 i Sverige. Ligan precis utanför EFL. Nä jag kan inte dra någon jämförelse alls mer än att Wrexham-serien rekommenderas alla fotbollsälskare..

Någon som vet när öster tränar i veckan ?

Zamot Han är utan kontrakt nu, så det är övergång i så fall

Jag har sett några U23-matcher på stream och vill minnas att denne yngling varit riktigt bra. Han var utlånad till York City under våren.

Man ska veta att han ansetts vara ett wonderkid. Men att konkurrensen i Leeds akademi (en av de bästa i landet) är stenhård och alla som tar sig till U 23 är riktigt bra spelare som fått den bästa utbildning.