Hansen Pelle Blir svårare att fylla supporterbussen nu. Först var det ingen som funderade på att åka med och nu är det -17 som funderar på att stötta sitt fina gäng.
ubie67 Pelle ...tycker just ickelaget Kiken är värda det, speciellt iom ingen publik, identitet eller spelidé samt spelare/tränare som inte alltid följer sportsmanship på/utanför plan. Skit ska skit ha, hoppas innerligt på söppatorsk både i match no2 samt hem nånstans i ett snömoddränkt blåsigt väskjöttaschlätta. Deras målis kan ju alltid hålla värmen med o dansa som han gjorde framför vår klack, karma motherf******
Villenyblom Hansen Absolut inte. Vad som är ett "förväntat" utfall behöver inte stämma med själva utfallet.
Pelle Hansen kanske blir ett lyft för Utsiktens Ultras. Dags för riktiga motgångssupportrar att kliva fram.
Oldtimern Tror inte vi förlorat med 7-0, men såg BP stundtals spela ut MFF, dem är bra, Tror också det hade varit extra surt åka ut ännu ett kval, så i backspelet var det nog tur vi slapp kval, utom för inkomsterna
Hansen Villenyblom Ja sant att man måste betona just ordet ”expected”. Betyder inte att det borde eller nästan måste bli så många mål utan att man kanske kan vänta sig det sett utifrån många matchers snitt. Att jag är lite gubbigt ”anti xG” i allmänhet har nog att göra med att det är fullständigt skitsamma vad man kan förvänta sig då det ändå så ofta blir som Öster-Utsikten 0-1 eller Öster-Gefle 1-2 att man då bara blir irriterad över att xG talade för något annat.
Villenyblom Hansen Ja orättvisa resultat sett till matchbild förekommer ganska frekvent då det görs i snitt 2.3 mål per match i svensk fotboll. Om Järdler hade oflax eller inte minns jag inte men med tanke på att tröjslitaren där framme är en av svensk fotbolls sämsta avslutare så är jag nog inte förvånad.
Hansen jon Ja det var väl lite han som smutsade ner hela xG genom sitt ”vi borde vunnit för det säger statistiken” hand i hand med ”vi tränade på bra under veckan” (till skillnad från alla andra lag?).