Hansen Redigeringar i trådens första inlägg Spelare: Victor Štulić Från: Utgående Till: Lämnar Spelare: Isak Magnusson Från: Utgående Till: Lämnar Spelare: Dženis Kozica Från: Utgående Till: Lämnar
Hansen Bumpar upp tråden så den inte försvinner iväg då ju inget hänt på 8 dagar. Kvalitet på inlägg? Regel 1.8:/mod
Hansen Hansen Samma kvalitet på inlägget som på vad som händer med Truppen 2024. 😉 Kanske går att fästa tråden längst upp så den hänger kvar?
Kalle Dahl På medlemsmötet beslutades att det bara får skrivas i denna tråden då det skett en förändring i truppen. Tror jag.
Hansen Redigering i trådens första inlägg Spelare: Oskar Gabrielsson 🆕 Från: Räppe GOIF Till: Mittfältare/Anfallare
Hansen Redigering i trådens första inlägg Spelare: David Seger 🆕 Från: Bosman Till: Mittfältare/Anfallare
Hansen Redigeringar i trådens första inlägg Spelare: Ivan Kričak Från: Utgående Till: Försvarare Spelare: Vladimir Rodić Från: Utgående Till: Mittfältare/Anfallare Spelare: Antonio Yakoub Från: Utgående Till: Lämnar
Hansen WittonAlbion Vårt språk ingår bland de nordiska så lite koll kan man väl ha där. Även för dagens två förlängningar försöker jag ha med rätt tecken vid bokstäverna. Läste för övrigt på SVT om vulkanutbrott vid Grindavik där de citerar vulkanexperten Þórðarson. På SVT alltså. Tillbaka on topic nu!
Hansen Redigering i trådens första inlägg Spelare: Månz Berg (fd Karlsson) Från: Utgående Till: Lämnar Tack för allt, Månz! 💗
jon Lyssnade gårdagens fotbollsmorgon i efterhand. Axen tycker att Seger till Öster inte öht är ett tapp för Örebro. 1:15 in i programmet
xonitex jon Seger känna typ som deras bästa spelare efter Kalle Holmberg. Med Järdler vid rodret (han ska inte värva spelare) riskerar de åka ur tror jag.