Redarmy88 Helsingborg har redan sålt över 500 årskort på ståplats. Alltså nästan en halv miljon i intäkter på ett halvt dygn..
Redarmy88 Davidsson Det viktigaste för att locka publik till visma är att södra stå är välfylld. Vi behöver ha en kärna på minst 200-300 som står där varje match. Vi behöver även förbereda oss för Allsvenskan, hälften av lagen kommer antagligen fylla motsatt kortsida och vi behöver steppa upp i både antal och sång (när vi väl når Allsvenskan) Tjata på kompisar att köpa årskort så gör vi 2024 till den roligaste säsongen hittills! Är hälften av årskorten på södra ska vi vara nöjda men det absolut bästa vore att fylla 500-600 årskort enbart på södra.
Alex Har Öster presenterat något mer om Södra stå? Hur ser möjligheten ut för att röra sig mellan shop och pub? Finns det möjlighet att köpa något kombokort om man för någon match vill uppgradera till sitt?
Davidsson Alex visitering om man går utanför ståplats men vad jag vet kommer det lösas riktigt bra grejer på södra stå,
Alex Davidsson Låter bra! Tänker att det gynnar Öster att göra ståplats så attraktivt som möjligt. Just nu vill man verkligen att många nya ska strömma till klacken samtidigt som det gamla gardet håller i.
Redarmy88 Mycket surr om Öster och kortsidan överlag i Växjö. Känns som det finns ett enormt fotbollsintresse igen. Tror vi spräcker förra årets publiksiffror med råge!
Valance lfcred 99.9% håller inte med dig om detta så du har helt enkelt fel, det är handlar inte ens om personlig åsikt eller ej, du har bara fel.
Hanson lfcred då hoppas jag att Öster utökar personalen i kioskerna. Fikande vakter och poliser gör att det allt som oftast tar slut på kaffet som det är redan nu.
matjo Valance Stark värdering! Alla har såklart rätt till en åsikt i ett sånt här ämne. Själv hoppas jag att bangers, som nämns ovan i tråden, håller sig duktigt långt från läktare, civilisation och djurliv. Jävla otyg är det