Hanson lfcred då hoppas jag att Öster utökar personalen i kioskerna. Fikande vakter och poliser gör att det allt som oftast tar slut på kaffet som det är redan nu.
matjo Valance Stark värdering! Alla har såklart rätt till en åsikt i ett sånt här ämne. Själv hoppas jag att bangers, som nämns ovan i tråden, håller sig duktigt långt från läktare, civilisation och djurliv. Jävla otyg är det
lfcred Hanson Jag pratar för mig själv och jag står för allt jag säger. Däremot valance sa ju sig prata för 99,9% av alla människor 🤣🤣
O87 [unknown] Jag står lite emellan dom två sidorna, jag har gärna bengaler och rök och sådana grejer på läktaren då jag tycker att det är en stämnings höjare så länge det inte kastas på plan eller på andra supportrar. Jag är dock 100% emot bangers dom tillför absolut ingenting till stämningen. Jag tycker dock att Sektion Södra har sköt allt dom har gjort väldigt professionellt och vettigt hittills.
O87 558 sålda säsongskort nu, en ökning med cirka 200 säsongskort jämfört med samma tid under förra året.
Zingo EDIT/MOD: Helt onödigt personangrepp raderat. Man behöver inte kalla nån för hjärndöd p g a avvikande åsikt. Nivå tack.
lfcred Zingo Att hoppas på mer bangers ÄR hjärndött. Jag vill påminna moderator att bangers ÄR olagligt. Jävligt konstigt att du inte plockar bort ett sånt inlägg. Det är att uppmana till kriminell handling.
Ostertillsjagdor lfcred Om du sett en individ bränna en bengal (OLAGLIG HANDLING) och kunnat identifiera personen till polisen. Hade du då gjort det om du vet att i detta hypotetiska scenariot med säkerhet skulle leda till en arrangörsavstängning i 1 år för denne hängivna öster supporten?
Zingo lfcred Jag vill påminna moderator att bangers ÄR olagligt EDIT/MOD: Tack för påminnelse. Fortsätt argumentera med samma stil som du just visade så blir inga fler inlägg raderade.
Ostertillsjagdor Sektion Södra gör ett kanon jobb!! Tycker alla borde swisha en slant som oavkortat går till pyroteknik. Vill vi bli en storklubb måste det börja vara mer kaos och kravallartade scener kring våra matcher. Tycker absolut vi borde undersöka möjligheten att rekrytera ungdomar från närområdet som bara vill stöka runt matcherna likt legoknektar (tex ge gratis årskort till ungdomar som sitter på ungdomsanstalt, bättre att slåss på fotboll för Östers IF än att skjuta ihjäl varandra). Då kan vi både växa som klubb och göra samhället en tjänst. Win Win.
Lexxy Ostertillsjagdor Tycker absolut vi borde undersöka möjligheten att rekrytera ungdomar från närområdet som bara vill stöka runt matcherna likt legoknektar (tex ge gratis årskort till ungdomar som sitter på ungdomsanstalt, Ungefär här börjar den här diskussionen spåra ur känner jag
suave Ostertillsjagdor Detta förslag var ju helt klart ”utanför boxen”. Öster i Samtället kanske ska besöka lokala SIS-boenden? Nytänkande var det ju helt klart i vilket fall.
Ostertillsjagdor lfcred Golare. Din lojalitet ligger alltså hos ordningsmakten och inte Östers IF. Slut på diskussionen.
lfcred Ostertillsjagdor Min lojalitet ligger hos människor som tycker det är obehagligt med bangers. Jag hatar huliganer som tror att de kan bete sig hur det vill och att fotboll handlar om att ställa till med kaos. Det visar vem du är som människa. Jag vill inte ha människor som dig på min klubbs arena. Vill du slänga bangers och tända pyroteknik i ditt hem så är du välkommen att göra det.
Ostertillsjagdor lfcred Hata är ett starkt ord. Jag hatar inte dig bara för att du har fel. Och vad är det som säger att Öster är mer "din" klubb än vad den är dessa "vilda huliganers" klubb? Jag vill inte ha människor som hatar kul och är gnällspikar på min klubbs arena heller. Vill du ha tråkigt och vara en surpuppa i ditt hem är du välkommen att göra det.
Sääf Sr Vi kan väl skilja på det ena o andra? Elda organiserat kan väl många tycka är nice. Kasta bengaler eller bangers har väl färre anhängare.
lfcred Varför tror små töntar som sätter på sig skydd över ansiktet, kastar bangers och tänder pyroteknik att ni representerar klubben ?? Ring Jens och fråga vad han tycker om er och om han tycker att ni gör bra reklam för klubben.
Ostertillsjagdor lfcred För det första måste ju skyddet på ansiktet vara där då golare som du befinner sig på läktare. För det andra har det ju aldrig förekommit bangers på våra läktare (tyvärr). För det tredje är det vi som faktiskt går på matcherna som representerar klubben och inte de som sitter hemma och klagar från soffan.
lemon lfcred Vi är många som uppskattar pyro för att det är stämningshöjande. Bangers är ju nåt helt annat, meningslöst och missgynnar ju bara läktarkulturen.