Nu har Värnamo rätt hög kvalitet på många spelare, så jag tycker inte vi behöver gräva ner oss. Bra att få känna på detta innan cupen mot Malmö där va bode ha ännu mindre chans.
Träningsmatcher 2024
Det fina med livet är att optimister lever längre.
- Redigerad
Oavsett allt annat är Alievs mål fint. Tar sig till situationen, utmanar, vinner duellen och avslutar distinkt. En sådan forward behöver vi.
Blir det bråk borta i rydaholm mot värnamo, så vet jag inte vad som händer hemma på sportfältet mot Kalmar. Öppen yta med gräsplaner på ena sidan och väg och bostäder på andra sidan, vågar man gissa på fler hund bitna???
värva kusin Adolfsson. Växjö påg och han och Kricak känner varandra från tiden i Mjällby. Startsträckan kan inte vara lång
Bluearmy84 var inget bråk förutom att en värnamoare slog en polis och blev biten i ansiktet
Gött att alla 21 spelare var tillgängliga för spel idag.
Vito, fixa en ytter NU !!!
Någon som uppfattade vem som slog assisten till Aliyevs mål?
- Redigerad
FÖTTI pers i ett uppgjort bråk skrivs dock nu efter uppdatering. Krävs ett antal halveringar till för att hamna på en person.
https://www.smp.se/sport/supportrar-gjorde-upp-under-osters-match-en-person-till-sjukhus-efter-hundbett/
Jag litar mer på de som var på plats än på det som står o media. All publicitet är bra publicitet. Öster berör och det är bra.
Anmäl er till Malmö nu! Så kniper vi tre poäng.
Nu undrar jag om de som deltagit i de slagsmål media rapporterar o om de varit medlemmar i east front, kommer stängas av från östers matcher, o även på detta forum om de nu skriver här