Sheriffen Varför jag känner så är mest för att börja med Jens så har klubben ändan sedan han har kommit hit blivit en mer professionell klubb utåt sett och har fått klubben att börjat tjäna mycket mer pengar och dra in intäkter på alla möjliga håll har gjort så att vi ha den bästa ekonomin vi någonsin har haft i modern tid.
Varför jag gillar Vito är för att han sitter mycket tydligt på kompetens som en sportchef ska göra, hans spelare som han har värvat in tog ju oss ändan till en 3:e plats förra året vilket var Östers bästa resultat på 10 år och då känner jag personligen att han verkligen är rätt man på rätt plats, självfallet så blev det tyvärr inte lika bra detta året men det kommer nog gå bättre nästa år hoppas jag och det är klart att man kan kritisera Vito för vissa tveksamma värvningar som var så här i efterhand, var helt åt skogen som Prekovic men i sin helhet så har jag ett stort förtroende för dessa personer att lyfta Öster till nästa nivå där vi hör hemma vilket är Alllsvenskan. Tålamod tror jag just nu är bästa strategin, ha is i magen så kommer Öster förr eller senare lösa en plats till Allsvenskan, det kommer att hända, det är inte en fråga om, utan bara när det inträffar och då måste klubben stå och vara redo med den bra orginisation jämfört med förra gången vi gick upp och det är vi nu.