WittonAlbion Jag läser inte vad @Oldtimern skriver. Ni får tycka vad ni vill om det men det är sedan gammalt och blir enklast och bäst för mig så 😧🤷🏼♂️
Kalle Dahl Vad händer med Tobbe om Friberg blir ass? Flyttas Dragan upp till p19? Eller är det där Sheriffen kommer in?
Hansen Enligt Skövde Tidning saknade hälften av SE-lagen tränare för några veckor sedan men nu är det bara Skövde och Öster som gör det.
olka6806 Hansen Känner så här: Om man ska vara positiv, och utan att vara taskig mot Skövde: OM vi mot förmodan jagar samma tränare som Skövde, känner jag mig trygg i att vederbörande väljer Öster 🤣
Sheriffen Hansen Det är inget jättebra betyg till vår sportsliga ledning men vi får hoppas de sitter på ett supernamn som de annonserar i veckan.
Hansen olka6806 Vi ska ha en som uppfyller Österliret och de vill ha en som bara fokuserar på fasta situationer och att grisa så samma tränare bör det inte vara. 😉
Plantagenparkeringen Valance Gissar anledningen är en utländsk tränare. Skulle inte förvåna om det är en islänning eller en norrman. Går smidigt in i svensk kontext.
Plantagenparkeringen Plantagenparkeringen Klapp på den okända axeln. Frågan jag undrar, vilken fotboll vill han spela? Som Åge?
Apotekaren Då Jens sa att vi inte vill börja om med ett helt nytt spelsätt och tänk så antar jag att det är det som drar ut på tiden, man kan inte tillsätta vem som helst utan letar efter rätt person till rätt spelsätt
Sheriffen Apotekaren Ja men man hoppas att det letandet inte började nu utan i god tid innan man bestämde sig för at inte utnyttja sitt optionsår med Tufa och att det bara är detaljer som återstår innan vi har en ny tränare klar,
stefanps Kan Brännan vara aktuell för Öster nu om Georgson går till Lilleström? https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-andreas-georgson-kan-ta-over-lillestrom/179389
Plantagenparkeringen stefanps Inte omöjlig anledning till att det här drar ut på tiden. Sätt deadline på brännström till den här veckan. Han vill ju knappt vara här..
stefanps Plantagenparkeringen Det är ju sant! Han kommer gå till den klubben som kan ge honom mest betalt. Han ska komma till Öster med hjärta och inte "för att bara göra sitt jobb och få pengar".
Ryltan stefanps vem går till någon klubb med hjärtat utöver dem som skriver här inne? Tror vi måste sikta på någon som gör det bra oavsett orsak. Hjärtat kommer förhoppningsvis efter ett tag.
stefanps Ryltan Kolla på Tufa. Hur mycket hjärta han hade för denna förening och oss supportrar. Belyste alltid oss supportrar inför varje match.
Ryltan stefanps men att känna hjärta för en en random klubb innan innan man skrivit på? Det kommer sedan. Öster är nog ingen av de nu potentiella tränarnas första val.