Zingo Det här är en vältalig herre. Så den biten kan vi checka av. Redan skillnad från Stille som väl var den senaste gången vi hade en engelsman här...
Zingo Mycket positivt första intryck. Det tillsammans med vad man hör från framförallt Häckenhåll gör att man inte kan låta bli att känna lite hybris.
ubie67 Zingo ...jo finns ingen hisingbo som har nåt ont att säga om Martin, snarare kunnig o vältalig med modern offensiv fotbollssyn, så bådar gott för oss. Om 10mån vet vi resultat✊️
Sääf Slangen Av svaret att döma blev jag osäker på om dom ens visat tipshalllen än. Han skulle ta bort snön och köra igång. Har Vito inte berättat att vi har redigt gräs och ingen plastaskit.
Calle01 Slangen Efter frågan om faciliteterna hördes ett skratt i publiken, men vår nye tränare svarade seriöst och sakligt på frågan. Inte lätt för honom att förstå ironin i frågan.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Hansen ja, hellre detta än en tränare som redan valsat runt i klubbfotbollen i evigheter. Och hellre detta än Brännström också. Öster brukar historiskt vara innovativa och öppna för spännande lösningar.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Zingo jo, med lite funderande bakom så är jag helt klart nöjd ändå, trots mina initiala funderingar. Nytt och fräscht istället för gammalt och traditionellt.
xonitex Känns som bra pondus på Martin. Och förhoppningsvis är han också en bra taktiker. Väldigt positiv, välkommen! Sen får vi se hur det gått efter 10 omgångar i serien 😉.
Hansen Martin säger inte tydligt 4-3-3 utan svarar att man inte ska vända uppåner på det som varit utan mer skruva lite på det. Så i nuläget får spelarna vara klar i sina nuvarande kategorier i tråden för Truppen 2024 så det länge det inte kommer andra förtydligande uttalanden om saken eller att matcherna tydligt visar en annan spelformation än 4-2-3-1.
Plantagenparkeringen Mest skönt av allt är att vi numera slipper tränarkarusellen för en tid framöver. Med hopp om ett bra 2024. Vi tar steg hela tiden och jag kan ärligt säga att det ska bli spännande att se vilka ev värvningar vi gör framöver.