Davidsson Folk pratar hela tiden om att om det pratas om Öster överallt nu förtiden, vilket jag kan hålla med om men vafan är typ 12 bokade till malmö??! Vafan väntar ni på?
Bluearmy84 In och boka, den och KFF hemma är ju det enda intressanta innan serien börjar, in och boka så gasar vi på
Vikash Gurröö Tror inte heller, senaste jag sett är detta: https://www.mff.se/spelplats-for-svenska-cupen-annu-ej-klar/ Är ju dock den 2 feb idag så beslutet kan ju komma när som.
Labila Kabila "Beslut om spelplats kommer att tas efter den 1 februari." Jag gissar på att vi får reda på det den 20e
stefanps Afroman Haha tror tyvärr jag inte kommer kunna vara på plats på grund av studier. Men annars hade jag givetvis varit i Österklacken. Laget i mitt hjärta. Situationen med Malmö har inget med Öster att göra om du tror det.
Redarmy88 Afroman Varför skulle han stå i Malmös klack ? Har inte tillräckligt många bytt från öster till Malmö genom åren? Tragiskt
cj9808 Behövs 14 pers till för att bussen ska rulla! Två veckor kvar, tjata med grannen, polaren, kollegan eller hunden så ser vi till att få iväg bussen
stefanps Davidsson Visa mig var det finns Malmö bilder på min insta. Och ja, jag följer Öster och det är det laget jag hejar på. När jag kollar på Öster finns det inget annat lag som går före. Punkt slut!
Redarmy88 Davidsson Verkar vara en ung kille dessutom har aldrig förstått vitsen med att välja ett lag baserat på framgångar när man har ett lokalt lag. Med reservation ifall man är uppvuxen någon annanstans. Har själv bekanta som stått på värendsvallen och hejat på öster som idag är "hardcore" MFF tycker det är RIKTIGT pinsamt milt sagt.
stefanps Redarmy88 Från början var det mer kul att kolla på dem när de spelade i Europa. Men jag har aldrig känt någon samhörighet till klubben eller liknande som jag gör till Öster. Om jag hade lagt min stjäl på Malmö hade jag inte skrivit på Svenska fans om Öster. Nu skriver jag på svenska fans om Öster för jag älskar Öster och brinner för klubben.