Oldtimern Klarar mörfeldt jobbet bakåt, varit lite si o så med de har jag för mig, idé matcher han spelat, Har vi inte ett fysiskt svagt mittfält, undantag kusu
VV-Oppnasitt84 Skulle ersatt Ljung med Herdonsson och Tatu på hb. Bättre defensiv balans än att ersätta Ljung med Mörfeldt.
stefanps VV-Oppnasitt84 Absolut så det blir: Wallinder Tatu - Mattis - Kricak - Berkan Manne - Herdon - Seger Mörfelt - Aliev - ABW
lfcred VV-Oppnasitt84 Helt rätt. Herdon på mitten och tatu som hb om ljung är disponibel. Mörfeldt som hy. Rodic som inhoppare som kan spela på båda kanterna. Gabrielsson som mittfältare.
stefanps Karekezi Tänker du? Kusu - Söderberg - Seger / Mörfelt - Aliev - ABW eller? Mörfelt - Kusu - Seger - ABW / Aliev - Söderberg
Karekezi stefanps bara vad jag hört, lägger ingen värdering i det även om det är en trovärdig källa. Edit: men tror på alternativ 1 om det visar sig stämma.
stefanps VV-Oppnasitt84 Gissningsvis kommer det se mer ut som ett 4-2-3-1 som när han kom in mot Degerfors. Släppande anfallare men kan fylla på mer i boxen.
ÖIF135 Tror det varken kommer vara en strikt 4-2-3-1/4-3-3 utan att man snurrar runt lite beroende på hur matchen ser ut
Nisses Vi vinner ju inga andrabollar! Känns lojt precis som Degerfors, så här usla borde vi inte vara :/