öster i väster På reprisbilderna ser det ut som att Varbergs 1-0 var offside. Kom igen nu i andra! 🔴🔵
Apotekaren stefanps jag har inga kommentatorer på discovery+ i samsung tv appen? Har ni kommentatorer? Märkte nu att det var kommentatorer i mobilappen.. skumt
Fläns jon prestationen va bättre i andra mot degen och individuella misstag färre, men det taktiska hur vi ska spela har iallafall jag svårt att förstå,,,,Forza ÖIF
EF Bromma Apotekaren sent svar till nästa match: kolla ljud/textning så kan du ändra ljudet där. Kommentatorn försvann för mig med lyckades ändra.
Apotekaren VV-Oppnasitt84 startade om sändningen och då var dom där! Kändes som 2009 och man tittade på Öster i division 1 på öppna kanalen 😅
Anders Väldigt stark seger! Svårspelad långsam plan förstörde mest för Öster, ändå lyckas man vända. Mycket bra gjort. Med bättre och bättre planer och mindre nervknutar tror jag också vi får se bättre och bättre spel av Öster under våren. 4 poäng mot två tippade topplag är ju kalas, och det trots att allt inte stämmer!