Fidde P Villenyblom Skulle haft två gula innan han till slut fick ett. Riktigt skönt att han fick gå hem utan poäng. Nästan lika skönt som att Öster vann.
stefanps Hansen Haha han kunde kasta en bit men ingen kvalité i inkasten. Sen ska han ju klaga på domsluten, men det är ju hans specialitet.
lfcred Hansen Låter som ett mycket bra förslag. Öster kan ge honom fri entre och 50 kr i kiosken . Sen kan klacken göra något skoj för honom. Någon fin ramsa och lite " crowdsurfing" hade varit coolt . Ett minne han aldrig kommer glömma ❤️
lfcred Det är 9 dagar till nästa hemmamatch så något skoj borde gå att planera som plåster på såren för killen.
rapparee_1 lfcred Det kan vi absolut göra. Du är ju redan i tänket, så jag undrar om du kan tänka dig att dra i det? / Håkan, styrelsen.
Manne Labila Kabila fantastiskt! Och som ett motbud till alla ”jag vågar inte ta med mina barn”; mina döttrar tre och sex år, sjunger alltid med i ”Vi är East Front” och ”Jojolaget” (visserligen från tv-soffan). Jag visade dem filmen och de tyckte att det var både coolt och ”jättefina färger”.
BamseX Lindstig håller med. Framförallt känns sista halvtimmen otroligt mer kontrollerad än vad den gjorde från läktaren.
McA Klackinsatsen igår var det bästa jag upplevt från EF. Riktigt kvalité rakt igenom. Höll i sången och var så bra ramsor att Napoli 87 NÄSTAN kändes överflödig på slutet. Energin som kommit in med den nya generationen har lyft till hel ny nivå. Riktigt jäkla kul!
SimonJohansson Ett tifo för grabben hade varit vackert. Något liknande aik gjorde för någon säsong sedan? Bara en tanke.
cj9808 För info: Sektion Södras medlemmar har från sina egna plånböcker skänkt pengar till grabben så att han kan fortsätta göra flaggor vid två tillfällen under våren
matjo cj9808 En extra röding in till tifokassan kommer under eftermiddagen, enkom för detta! Gott jobb boys! ❤️💙💪
Kullabella på grund av jobb missade jag helt och hållet matchen (300 drinkar blandar inte sig själv) men fy fan vad fint med en trepoängare. ska se om matchen i kväll hade jag tänkt. alltid öster.