Fläns Måtte det bli bättre i andra halvlek, är det någon som förstår hur vi ska spela? Finns det ens någon utalad spelide?, kanske är precis så här det ska se ut, har blivit 3 halvlekar nu med det här spelet,,,,,,,
Fläns jon prestationen va bättre i andra mot degen och individuella misstag färre, men det taktiska hur vi ska spela har iallafall jag svårt att förstå,,,,Forza ÖIF
Oldtimern Berqvist vågar inte gå frammåt tyvärr, inget hödarlag från något lag tror de blir mittenlag bägge två, känns segt o tveksamt, kan vi få spelet o släppa kanske de blir bättre men just nu är det långt ifrån bra, Varberg är heller inte bra tycker jag
VV-Oppnasitt84 Tankar från första halvlek: Varberg ser inte lika bra ut som Degen. Bäst i Öster Kusu och Kricak.
öster i väster På reprisbilderna ser det ut som att Varbergs 1-0 var offside. Kom igen nu i andra! 🔴🔵
Apotekaren stefanps jag har inga kommentatorer på discovery+ i samsung tv appen? Har ni kommentatorer? Märkte nu att det var kommentatorer i mobilappen.. skumt
EF Bromma Apotekaren sent svar till nästa match: kolla ljud/textning så kan du ändra ljudet där. Kommentatorn försvann för mig med lyckades ändra.
Apotekaren VV-Oppnasitt84 startade om sändningen och då var dom där! Kändes som 2009 och man tittade på Öster i division 1 på öppna kanalen 😅