Lewinsky . Medlemsrekord för andra året i rad!
Käre broder från annan moder @Lewinsky - skriver under på exakt det du säger, det vore inte möjligt utan engagemanget från precis alla Österkrafter i Växjö samt runt om i landet. Men det vore heller inte möjligt utan ditt engagemang. Så stort tack för det också ❤️💙
Rörande det som skrivs om fler "ideella krafter" så skriver jag under på att vi behöver förstärkning. Jag har bestämt mig för att fortsätta hålla liv i vår publika officiella infrastruktur d v s hemsidan och forumet, här går jag på nån slags livstids +1-kontrakt dår båda parter kan säga upp det efter varje säsong. Det vill säga om det dyker upp nån med idéer, kunskap och driv så lämnar jag över, men annars fortsätter jag så länge jag bara orkar.
Det jag inte orkar med riktigt är vår privata infrastruktur d v s medlemsregister, betalningar, utskick etc. Vi använder oss idag av Memlist som är en webbapplikation skapad för föreningsändamål. Iochmed att vi inte sköter driften av systemet själva är det inte mycket tekniska saker inblandat, men i själva applikationen finns utmaningar med administration, resor, betalningar etc. Så här behöver East Front och @Lewinsky hjälp! Det handlar om att driva ärenden mot Memlist när vi har problem med något, men också att hjälpa till med t ex utskick etc. Ingenting man behöver bo i Växjö för att klara av, allt som behövs är en internetuppkoppling, en webbläsare, lite grundläggande förståelse för registerhantering och ett ideellt engagemang som går lite i vågor men där man kan styra tiden man lägger ner i princip helt själv.
Folket på forumet - Visst vore det fint om vår medlemsansvarige kunde få detta i julklapp?