Ols Sääf Hugo Bolin på provspel hade varit något. Men tyvärr inte så. Fast väl så intressant ändå. I varje fall enligt ett omdöme som getts under silly tråden. "Hugo Bodén är ganska lik Philip Berndt i sin spelstil men han är smartare och har en fin blick. Jag ser något extra där. En spelare som jag personligen hade lyft fram om jag var scout eller akademiansvarig. Hugo har det där lilla extra som få spelare har. "
Sääf Ols skrev lite snabbt. Men såklart Boden. Han ihop med Hannes, Mörfelt bäst i första. Högberg också haft ett par fina räder. Berndt och radojcic långt från a-lag.
Plantagenparkeringen Aliev visar på sin "erkännt ödmjuka sida från Trollhättan", när han snor straffen från Andre. Andre står och tjafsar med honom en god stund. Härligt.
Ols Sääf Minnet spelar en små spratt ibland. Tänkte att ett "nytt" namn kunde skapa förvirring. Och så kunde jag dessutom bifoga lite info som getts tidigare eftersom Bodén är väldigt ny i de här sammanhangen för de flesta av oss.
Redarmy88 Helt rätt av Alibek. Han är här för att prestera. Behöver komma igång. Kommer vara otroligt nyttig. Hannes bäst i första.
Sääf Valance vad vet ni vad som sagts innan. Andre och Alikev klappar om vandra efter målet. Gå vidare.
Oldtimern Valance Gustavssons mål, visade sin farlighet i straffområdet o blev nerdragen , han borde fått slå straffen kan man tycka, nye killen gjorde en rodic, snodde straffen, de blir minus på de
Valance Sääf Jag vet inte, men det är dålig stil tycker jag att försöka sno bollen från någon som har fått en straff med sig.
Ronnie Oldtimern Härligt att Andre skapar en straff mot div 2 och 3-spelare. Och härligt att du har fått en ny försteanfallare att irritera dig på. Hur många mål måste Alibek göra i år för att du ska bli nöjd? 35?
Ruuben Är det uttalat från tränarsidan att Alibeck ska ta straffarna så är det ju inget att haka upp sig för André. Men är ingen uttalad straffskytt så kan jag förstå Andrés protest som skaffade straffen att han borde förstatjing på den.