Jockeluring xonitex Intressant! För det har jag funderat över. Sagt utan ifrågasättande eller nåt: Men varför då? ❤️ 💙
CalleMarx Jockeluring Att det är nytt och unikt bidrar till upplevelsen av ett tifo känner jag. Oavsett hur snyggt det är - har man redan sett det en gång så skulle det inte bli samma grej andra gången.
Sääf Sr xonitex men - man kan ju ta beståndsdelar av ett tidigare för att skapa ett delat av ett nytt. Rakt av görs det ju dock inte normalt.
xonitex Jag är inte med och gör tifon, bara min uppfattning genom att ha följt läktarkulturen 20 år ish 😃. Det får nog TIFO-grabbarna svara på!
Davidsson Luleå på Söndag har vi ett bord på Sportfältet Vi Säljer Klibbor och tar Tröjbeställningar [
MisterP Ett gammalt och återanvänt TIFO, om jag minns rätt, är 1930 tifot på huvudläktaren på Värendsvallen som när GAIS kom på besök blev ett 9-0 TIFO.
Sääf Sr MisterP stämmer mycket bra. Jag och några till som halade ner dem som 9-0. Kul, men klassen på det som göra idag är ju långt bättre. Gais-fansen vart ju dock väldigt frustrerade, så oerhört värt. Känsligt för dem, 9-0.
lfcred Ser hammarby vs Mjällby nu. Så fint det är med viftande flaggor. Varför har inte vi mer sånt på södra stå? Jag minns att jag hade en österflagga när jag var en liten grabb på värendsvallen.
lfcred Villenyblom Var kan jag köpa en österflagga då? På värendsvallen kunde man köpa dem i lilla stugan vid stora entren.
Villenyblom lfcred Det finns tillräckligt med flaggor men vill du "köpa" så går det ju alltid att swisha tifokassan.
Hansen lfcred Vill du köpa just en sådan så har jag en jag köpte i Souvenirboden 1994. Bjuder du 10000:- för den så lägger jag det rakt ner i tifokassan. 😉 Den är lite sleten efter att ha viftats på många matcher under 90-talet men den är hel.
Hanson lfcred Kan måla en flagga likt den nedan till dig om du vill vifta. Löser gratis. https://postimg.cc/y3PjqPBT
HB352 lfcred Det finns massor av flaggor men tyvärr har nästan alla hål i sig, förrutom två nymålade flaggor.