Kalle Dahl Old Chap Nej. Byten planerade till minut 60. Källa: Elgen i sändningen samt trådens första inlägg.
Anders Old Chap Kricak lät sig provoceras och tryckte pannan emot motståndaren (ingen skallning). Dumt, men inte rött kort, särskilt som samme kille hade hackat ner Kricak tidigare på samma sätt i bakhasorna.
Rejkan Anders Såg ut som en rörelse upp mot halsen när de stod med pannorna mot varandra. Domaren visar ju det också med en sådan rörelse efter han gett det röda.
CrobyJr Anders han trycker ju också till honom mot hals/bröst. Hade han bara stått kvar panna mot panna är det nog gult för bägge.
Anders Rejkan så kanske det var, skulle behövt en repris där. Känns som en dubbelbestraffning bara när Kricak fått ta två onödiga nedsparkningar först utan gult för motståndaren.
honda Anders Och vad menar du han skulle göra annorlunda när det kommer en spelare som yttern inte följer med antar jag.
Kullabella DaKlonker nja inte riktigt va. Sätter man handen mot motståndarens hals så har man nog gjort sitt för dagen.
Kalle Dahl DaKlonker Han vill döda honom. Han markerar att jag skulle vilja strypa dig, så att du inte lever mera.
DaKlonker Kullabella Ok, då håller jag med dig! Sedan satt man ju typ med hjärtat i halsgropen fram till utvisningen - Falken sparkar ju ner våra spelare mer än spelar fotboll fram till dess.