Plantagenparkeringen Villenyblom Beror på. Rodic som ytter är inte fullt-ös-Sadiq utan mer spelande. Då krävs ändå viss typ av omgivning. Bättre blev det när Ljung kom över och hjälpte till.
Old Chap Plantagenparkeringen Att Rodic gör en dålig halvlek behöver inte alltid skyllas på Tatu. Tycker Rodic gör det dåligt helt på egen hand.
TuffeUffe Kanske är det bara jag, men jag tycker att det är tydligt att HBP inte har nivån riktigt ännu.
stefanps De kan inte köra behandlingen utanför plan; nej då, det går inte. Måste på plan. Herregud vad störigt!
Redarmy88 Bara jag son tycker att Söderberg är alldeles för seg för Öster ? Jag tror att det kommer märkas ännu mer I år där vi förväntas hålla högt tempo. Har svårt att se honom passa in känns alldeles för tung I mina ögon.
Villenyblom Redarmy88 Passar inte som boxspelare, bäst att droppa ner och möta boll för att sedan komma på andravåg.
Anders Härlig sekvens innan då blåvitt-målisen maskade med bollen vid fötterna. Mot ett Superettalag i en träningsmatch… 🙂
Redarmy88 Vi är några klasser bättre än förra året och otroligt tidigt i vårat projekt. Som blåvittsupporter hade jag varit orolig blir ingen övre halva för deras del i år heller.
Jögge Villenyblom Exakt! Frågan är om han kommer tillåtas göra det i nuvarande system. Behövs in en djupledsgående ytter för det tycker jag som kan avlasta/konkurrera med Rodic.
Plantagenparkeringen Respekten var aningen för stor idag, försvann i slutet. Bästa behållningen är när Herdonsson kommer in och vågar vägga med Lukas. Då tände hela laget till.
Villenyblom Jögge Stöter en mittback så finns det ytor, om inte så försvinner det mesta av hans edge.