lfcred Hansen Jo det stämmer nog men det är för att vila kusu som är lagets mest givna spelare ihop med ABW. Jag tror att Herdonsson ersätter kusu om något händer och gabrielsson går in som åtta. Mörfeldt in som ytter.
stefanps Riktig seg biljettförsäljning. 4000 sålda biljetter och det är tre dagar kvar till premiären. Hur ska vi lyckas komma över 6000 till tisdag kväll? Vad väntar folk på? Visst att vädret kanske inte bli världens bästa men som vi lärde oss i skolan ”Kläder efter väder”.
Rejkan stefanps Vädret påverkar många. Med denna prognos blir jag väldigt imponerad om vi når 5000. Folk härinne får vara hur världsfrånvända man vill och ropa på 6000 men vi tappar säkerligen 1000 pers om det är kallt. För några veckor sedan hoppades jag på 6000 men jag tror på 4768 för att vara exakt 🙂
stefanps Rejkan När jag var ung fick vi vara ute i minusgrader och gummivantar under skoltid när det var kallt. Inte kunde man vänta inne i skolan att rasten skulle ta slut. Om folk är känsliga för att en regndroppe ska falla på en kommer man sedan ångra att man missade stämningen på arenan.
Tompa Ett antal oräknade ICA-biljetter lär vara sålda också. Sedan hålller jag på YR:s prognos med regn på dagen och uppehåll på kvällen.
Vilmer Vem tror ni startar högerback? Vet ej om det är bara jag, men håller verkligen varmanen? Jag tycker herdon är klar start höger back men känns som foyston tycker varmanen.
Oldtimern Om inte tränare kör med herdonson på backen faller hans stjärna, särskilt efter insatsen mot Kalmar
Hansen Oldtimern Du kan väl din ”Gläns över sjö och strand”? Backen tar herdonson - följa dig gärna, strålande stjärna, strålande stjärna.
Plantagenparkeringen Tompa Där kom det 1000 till i ett framtida nafs. Förövrigt kan man undra vem som lägger en premiär på kvällstid under april. Från 15 grader mitt på dagen innan till 0 gradigt kvällstid dagen efter. Folkfesten uteblir.
TerrorTeddy Plantagenparkeringen Sant. Alla premiärer i fotboll ska läggas på en helg. Mitt på dagen. Kvällsmatcher i april en veckodag dödar publikintresset.