Bluearmy84 Södra stå lär ju koka till premiären....Fan va kul att hålla på ÖIF nuförtiden, det P.R.A.T.A.S ju Öster i positiv bemärkelse i hela stan, fin fotboll, publiken, bra tryck på matcherna, bra publiksiffror, man lär ha ståpäls i 30 omgångar.
lfcred Bluearmy84 Hoppas på bra resultat och tur med vädret alla matchdagar. Jag minns 2003 då jag och farsan hade säsongsbiljetter. Det va fint väder varenda match på sommaren. Emot aik, Göteborg, Hammarby, enköping. Och en premiär med 12-13 tusen på värendsvallen emot regerande mästarna Djurgården som hade 2-3 tusen fans med sig till Växjö trots en kall kvällsmatch mitt i veckan.
lfcred Åren 2002-2006 är de roligaste åren för mig som östersupporter. Det va 5 år med höga placeringar i SE eller spel i AS. Vi spelade t.o.m kval till Uefa cupen. Även 2012 va ett jävligt roligt år. 2014- 2021 har det varit ett ständigt helvete som t.o.m gjort en liten deprimerad. 2022 tändes hoppet och 2024 ska vi jävlar upp igen !!! Finns inget annat än topp 2 i år.
stefanps Gött att vi har passerat 3000 sålda biljetter mot Degen! Nu fortsätter vi öka på siffran så vi passerar 6000 som var Jens mål.
Hansen Slangen Kan man få en med Acke Blomqvist också med typ 789 matcher? 🙂 Men snyggt: absolut! Hade varit fint med fler tischor med gamla hjältar som motiv. Atiba Hutchinson, Ingemar Teever och Pål Lundin skulle vara storsäljare. Eller sommarsandaler med motiv av Boris Sandoval Molina och Per-Magnus Sandahl.
jon Hansen kanske exklusiva tröjor i ett exemplar som säljs till högstbjudande? Hade lätt chippat in 79,90 för Morten Sundli-tröjan!
Anders Hansen Bra med Pålle, Acke Blomqvist, och med tvek Atiba, men är det inte dags att skaka ur loosers från mörka medeltiden ur den gamla mattan nu? Blir bara deprimerad av påminnas av desperata värvningar från en ofta inkompetent klubbledning under säsonger som bara fick mig att må illa. Det blir för mycket alkisbajen 2.0 över det, men det kanske bara är jag.
Hansen Anders Förstår din invändning. Jag skulle bära såna tischor med lite ironisk kärlek blandad med nostalgi. Men gärna oironiska tischor för våra stora hjältar som Peo Bild, Lill-Damma, Teitur etc.
lfcred Lite synd att premiären är på kvällen. En varm och solig match kl 15 så hade nog många kunnat tänka sig att köpa en Måns tisha. Nu lär den ju hamna under både en tröja och jacka 😕
Plantagenparkeringen I grunden är väl en godkänd premiär med en publiksiffra över 3500, och det är vi ju redan kring i antalet sålda.