Szabo Missade första minutrarna och målet, men därefter ganska jämn halvlek med liten fördel för Öster. CLP med två bra räddningar. Har varit mycket oskärpa i passningar och missförstånd i sista tredjedelen.
Szabo Efter några skott och returer från Gabrielsson och Adjei tror jag det är Roström som rakar in returen till 3-1. Men har inte riktigt koll på ynglingarna.
Szabo Kalle Dahl Högberg högerback, Theo vänsterback, Adjei vänsterytter, Gabrielsson har flyttats upp på topp i andra sedan Söderberg gick ut.
Hansen Är ABW central anfallare och Alibek ytter som de antyder i ordningen de skrivit spelarna i elvan på Instagram? Thórri får chansen att visa upp sig med nästan ordinarie elva.
Villenyblom Hansen Är ABW central anfallare och Alibek ytter som de antyder i ordningen de skrivit spelarna i elvan på Instagram? nej
TuffeUffe Anmärkningsvärt att varken SMP eller klubbens twitterkonto kan rapportera matchhändelser från matchen. Svagt.
Szabo Väldigt kontrollerad halvlek, och ganska gott om chanser till fler mål. Mörfelt bra tycker jag. Thorri ser ut som vanligt. Snabb men i övrigt låg nivå på det mesta. Inga byten inför andra.
Calle01 Nu går vi in i den tvåveckorsperiod av säsongen där jag (vi?) mest sitter och håller tummarna för att det inte skall ske några skador.