Oldtimern Så det står bara 1-0 mot ett lag som höll på o trilla ner i div 2, måste väl vara lite oroande , när det gäller målskytte
Redarmy88 Oldtimern Örgryte vann mot Elfsborg med 3-2. GAIS vann mot Örgryte med 3-0. Jag tror GAIS tar sm guld allt annat vore ologiskt. Dina slutsatser går inte att dra på en försäsong. Det betyder ingenting i April.
Szabo Har varit några längre skadeavbrott. Lukas B blev nyss rejält nedsparkad men är tillbaka i spel. Han har som vanligt haft några fina frisparkservar som varit nära att resultera. Inte mycket publik kvar nu när solen gått ner. Var betydligt mer under match 1.
Szabo Oldtimern Har haft de flesta av chanserna idag. Bland annat en nick nu i andra som målvakten gjorde en bra räddning på.
matjo Oldtimern Så skyttekungens ersättare måste automatiskt bli skyttekung själv? Vi får låta tiden utvisa detta, men att målskyttet ska upp totalt sett är vi nog alla överens om.
Old Chap Oldtimern JW presterade tre mål för Öster under sin första säsong 2021. Slipper Aliev skador och annat elände kommer han göra fler än tre mål under detta året.
jojolaget Oldtimern han värvades som en bricka i östertruppen. Han är en helt annan spelartyp än JW. Varför gör inte Zlatans ersättare i landslaget lika många mål?
Szabo Slut. Mer hafsigt spel i andra. Tycker Mattis gjorde det bra idag på de få omställningar som uppstod.
Oldtimern Att inte göra mer än två mål mot bottenlag i div 1 vilket de var förra året är väl knappast godkänt, Klart A värvades för o göra mål han gjorde ju många div 1 , förra året, frågan har j7 varit uppe vem ska göra målen om inte nr 9,
Old Chap Oldtimern Ibland verkar det som att du tänker lika virrigt som du hanterar bokstäverna på ditt tangentbord. Den med nummer nio på ryggen i år är Niklas Söderberg och om han gör många mål i år så överträffar han förväntningarna hos många av oss. Minns jag rätt fick JW utstå en hel del spott och spe här på forumet under 2021 och jag gitter inte kolla efter om du var en av hans belackare då.
Ryltan Förväntningarna är väl ändå att Aliev ska göra flest mål i laget och bli vår skyttekung. Han spelar trotts allt på topp. Söderberg äv väl ändå andre man på flotten så att säga. Allt Oldtimern skriver måste inte sågas eller?
matjo Ryltan Verkligen inte, men jag är inte orolig rörande Aliev specifikt, vilket jag ville påpeka helt oaktat vem som skrev.
Lexxy Bryr mig inte vem som gör målen. Bara de görs och de är fler än vad motståndarlaget gör. Om en spelare bidrar till detta spelar det ingen roll om just det är den som har sista touchen.
Calle01 Foyston säger till Smp att första halvlek mot Oskarshamn mer eller mindre perfekt, sett till hur han och laget vill hur det skall se ut. Han säger vidare att farten med bollen, rörelserna och viljan att ta sig in i boxen var riktigt bra. Foyston säger också att han känner ledarskapet på planen och att spelarna vet exakt vad de skall göra när de har bollen. Nu är vi redo, avslutar Östers tränare. Jag var inte på plats idag men det Foyston säger låter ju väldigt bra.
stefanps Calle01 Det var väl till Östers hemsida och inte Smp? Kan inte se att tidningen skrivit en smula om matchen. Men de fokuserade på innebandy matchen före.