stefanberg Borde väl få en halvlek var ändå. Wallinder är väl snäppet före men CLP flåsar i nacken, som det ska vara.
VV-Oppnasitt84 stefanps Jag gissar att det blir byte i halvtid. Annars lutar det åt en skräll i premiären.
stefanps VV-Oppnasitt84 Skräll skulle jag inte kalla det. Två duktiga målvakter Superettan mått mätt och för mig spelar det ingen roll vem av de startar. Har förtroende för båda.
Vikash Det är bisarrt om Herdonsson inte är tänkt att vara startspelare på NÅGON position när det blir skarpt läge. Bisarrt.
Anders Calle01 Kan bli CLP även inpremiären, tycker det är jämnt skägg så här långt, och Wallinder gjorde en svag match mot Göteborg bitvis. För passiv vid inlägg och generellt i luftspelet.
CalleMarx Oldtimern Calle01 tror bara det kostar 29 kr första månaden om man tecknar en månad och sedan säger upp.
VV-Oppnasitt84 stefanps Den ena har typ 4(?) Superettamatcher i bagaget den andra över 50. Så en liten skräll hade jag nog kallat det även om det har sett jämnt ut under försäsongen.
Hansen Szabo Uppskattar fler såna här rapporter då det väl är vad man får genrepet från då man sitter på den andra kusten med lämpligt avstånd till K*****.
Oldtimern Mycket märkligt östers bäste spelare förra året , ställs åt sidan, vad säger experterna på sidan om detta
stefanps Oldtimern Han har inte passat fullt ut i Foystons spelsätt. Plus att mittfältet Ljung, Seger, Kusu har varit för bra. Men det bortser inte från att Herdonsson skulle vara en dålig spelare. Tror dock konkurrensen kommer stärka honom snarare än hämma.
Norgus Oldtimern Jag tycker det är märkligt, även om jag inte håller han som bäste spelare ifjol. Borde klart gå före Varmanen. Men MF kanske ser honom som mittfältare, och han har väl själv sagt att han vill spela mitt i år.
stefanps CalleMarx Jag brukar ta någon månadsvis och då brukar de ha kampanjer vilket är smart. Om man jämför med Discovery som aldrig har erbjudanden.
Ryltan Herdon borde starta före Varmanen även om han inte vill vara back. Bästa spelarna ska spela om det går. Så tycker jag.