Sniper Ser ut från TV att Öster har större klack på plats än vad Örgryte har och dom är ändå hemmalaget 🤣😁
Sniper ÖIF135 Tydligen inte. Alla i Göteborg håller på IFK Göteborg egentligen. De sa att de skulle "sjunga ut" Öster, än så länge har jag inte märkt några tecken på detta, snarare tvärtom.
Tompa Tycker vi spelar hyfsat, men man är ju livrädd att vi inte får hål på dom och att vi ska dö kontringsdöden. Vi är bästa rödblåa laget!
Anders Första psykbrytet i tråden - vad fan håller de på med!? ABW helt borta, inget bolltempo, uselt framåt. Så trött man blir. Trött på Mörfelt och hans hemåtspel.
Slangen Sniper Det känns som att vi har gått från att vara ett lag som släppte in många mål men gjorde jättemånga till ett lag som släpper in få mål men inte gör några alls…
Tompa Om vi tävlade i kvadraten skulle vi vinna lätt. När det gäller målskytte och försvarsspel ser det värre ut.
EliasGustavsson ojabysupport det är det väl verkligen inte eftersom det är ditresan som är det roliga, Oscar. (Särskilt med 2-2 i bagaget).
Sniper Slangen Ja det är lite av min känsla just nu också. Liksom varför måste vi alltid välja mellan pest eller kolera? Jag vill att Öster ska göra många mål och vara effektiva men samtidigt ha ett stabilt försvar med en skitbra målvakt som inte släpper in några mål. Är det för mycket begärt av en Östersupporter? Ja tydligen 😔
xonitex Vi spelar ganska bra. Måste våga utmana mer. Lukas o ABW känns tyvärr under isen. Aliev vet jag inte om det är rätt forwardstyp i detta Öster.
BLW Råkar vara på plats och vi ser väldig sega ut. Målet kommer på ett överraskande inlägg och då hänger vi inte med.