cj9808 Redarmy88 Det kommer inte bli en buss till för 40 kr. Blir alldeles för kostsamt för föreningens ekonomi, men vi har begärt styckpris på bussarna för att kunna räkna ut hur mycket den sista bussen kommer kosta.
Redarmy88 Otroligt viktigt för er som bokat en plats men av olika anledningar inte kan åka släpper er plats till de som vill följa med.
cj9808 https://east.memlist.se/event/29 Ny länk för anmälan är ute. 77 platser finns tillgängliga, dessa kostar 80 kr/person. Notera att vi ändrat avresan till 13:00 då det inte kommer finnas toalett på bussarna denna gången heller.
Redarmy88 Tjata på folk nu låt detta bli den största satsningen någonsin. Fyller vi 4 dubbeldäckare så kan vi räkna med minst 500 på plats på Gamla Ullevi! Många åker själva.
TerrorTeddy Som alla vet så är det bussen Malmström åker i ALLTID Kaozbussen. Det bevisades tydligt senaste resan. 😂 Kaos+Malmström=sant. Det är sen gammalt. Framåt Rödblått ❤️💙
ubie67 Vart man dricker bärs innan finns bara ett ställe, hoppas på lite värme så att uteservering öppnas o ev Glenn-besök där (han ses där ibland tjötandes med minst 3st personer samtidigt med bärs i hand vid Svingeln, ja menar nån kan ju alltid påminna han om 0-9).
TerrorTeddy Uppladdning innan Ambulansresan på Bar1930. Undrar om dom har lika bra medlemsrabatter på öl som Sláinte? 0.4 59kr 0.5 69kr 🤷 😉
Lindstig TerrorTeddy Bar 1930 har ju medlemsrabatt i % på allt man köper. Slainte har ju bara rsbatt på utvalda öl o maträtter. På de allra flesta är det ingen rabatt alls...
Redarmy88 Vi måste öka takten. Många anslutande supportrar I Göteborg om en vecka. Kortsidan kommer att gunga! Rodic on fire 🔥🔥🔥
Redarmy88 Jävligt besviken idag Mycket var dåligt Men vi ska likförbannat ta oss till Göteborg om en vecka där ska vi bära fram laget. Allt annat är helt orimligt Anmäl er omgående om ni inte gjort det Gamla ullevi ska gunga 🔥🔥🔥
ÖÖIIFF ...likt vanligt, vinner vi mot ÖIS ingen jävel som nämner S-matchen o vi med i toppen igen. Fortfarande skogstokig, de flera groggarna ikväll helt verkningslösa, men vi måste hitta kraft o mod att studsa tebaks✊️
Vilmer Kom igen nu! Öka! Alla till Göteborg för tre poäng och visa att vi är det bästa rödblåa laget!
onion Jag har bokat två Ambulans-biljetter som jag tyvärr måste vaska pga personliga skäl. Mao finns det ytterligare två platser lediga (2x40kr). Du som tar platserna, sätt in pengar till Tifo-gänget.
stefanps onion Kan du reservera en biljett till mig? Har själv köpt men har en kompis som eventuellt vill med. Ska kolla med honom imorgon.
stefanps onion En kompis vill ha en av de biljetterna. Om jag Swishar Tifo gruppen, kan du maila biljetten till mig då?