Anders Bra första men lite uddlöst framåt. Vill se lite fler skott och lite mindre duttande bara. Sluta gnäll Adam!
Vikash Extremt oroande att vi inte ligger under än, behöver ändå lite tid om vi ska hinna vända till seger.
Torsdag Bra kontroll på matchen. Dock väldigt tramsigt att springa omkring och vifta vid varje domslut...
Zingo Men ABW har en poäng i sitt missnöje - lite dåligt fokus och duttigt sista tredjedelen. Jag har inga problem med krav om han också varvar det med uppskattning när nån gjort nåt bra. Vilket jag tycker att han gör.
Hansen På tal om duttande gillar jag att det duttas väldigt lite i försvarsspelet. Många långa från Wallinder och de landar ofta på bra ställen så vi fått dem med oss.
Vikash Seger chansar i stället för att jobba klart situationen. Men men, den här sitsen är vi ju vana vid.
Plantagenparkeringen Vikash Såg seger jobba stenhårt i första när Abw missade i sitt hemjobb. Att motståndarna får chanser är oundvikligt. Men att vi inte kan göra något av de lägen vi har- är inte bra.
Hansen Ska vi bara förlora mot klubbarna vi slog i kvalet -67 så kan jag ta det för då stannar vi på fyra förluster i år. Eller är det bara så att den där olycksaliga EF STHLM-fanan bara funnits på plats på Jernvallen samt idag?