fåtöljsupporter a.k.a. fr Alla inlägg är rena plockgodiset för målisen, vi är lite för enkla att hålla fria från mål. Haha typiskt så kommer ett riktigt bra inlägg med mål.
Anders Zingo Helt vansinnig match. Men det saknas en hel del i spelet. Räcker inte till uppflyttning som det sett ut hittills. För dåligt tempo framåt precis som förra säsongen. Theos inhopp det (enda?) positiva. Det är för duttigt, för få skott utifrån och för långsamt.
Tompa Det var ju avblåst när Foyston stoppar bollen. Han ber om ursäkt och såklart ska han inte in på planen. Tycker att Lima utnyttjar situationen.
jojolaget Tompa Lima är bara pinsam, han ska inte gå in så mot bollen oavsett om Foyston kliver in på planen eller ej. Lipande Lima, skönt att hans tid i vår vackra förening blev ett kort lån.
Zingo Anders Jag väljer att jämföra med hur det sett ut mot Utsikten föregående år där vi vikit ner oss. Idag tog vi kampen, får ett mål emot oss men ger ändå inte upp och skapar tillräckligt med chanser för att vinna i slutet.
Zingo Tar det som en man iallafall i intervjun efteråt, Foyston. Hans förklaring håller tycker jag. Men det är extremt jävla klantigt att gå in på planen. Troligen några matchers avstängning.
Ostertillsjagdor Zingo Med all rätt blir det några matcher, ser man på situationen objektivt är det flera matcher avstängning utan tvekan
TuffeUffe Zingo andra matchen på kort tid där han måste be om ursäkt. Indikerar inte en tränare i balans.
El_barto Zingo EXTREMT klantigt. Men håller med. Hans förklaring tycks rimlig. Dessutom tar han det, skakar han med domaren och går. Inte som riksidioterna i Avskrädet.
Sniper Öster kan uppenbarligen inte göra mål i år och då vinner man heller inga matcher. Vito måste köpa in en riktigt bra målskytt och en ny center för att Kusu är skitdålig. Tappet av Westermark så här i efterhand är väldigt kännbart just nu. Rättvist med oavgjort resultat idag. Men detta är inte tillräckligt bra för att i längden lyckas gå upp i Allsvenskan utan det är för mycket ojämna prestationer pecis som tidigare säsonger.
Old Chap Öster har en gigant i Manasse Kusu. Det är det enda positiva Öster kan ta med hem efter kvällens match.
Ostertillsjagdor xonitex Oj vilket troll att jag tycker att Lukas är vår bästa spelare med sina 4 assists haha