lfcred Utsikten gör väl som Manchester City gör. Går runt på stan och betalar folk för att komma på matcherna. Utsikten har dock inte råd att betala mer än 50 pers per match. Resterande 50 får komma in gratis.
Labila Kabila När jag hörde att Laibach spelar på lördag blev jag sugen att göra som Nina (ja, jag vet att hon är en ärkeängel, men älskar henne från Fidget anyway) First we destroy then we go dancing
Ruuben Hoppas att man fortsätter förändra startelvan och inte tror att bara för att man vann med det här laget mot naiva oddevold så måste man starta med samma elva. Utsikten är något helt annat, det är sen gammalt. Kanske årets svåraste match rent av.
Hansen Redarmy88 Bekräftade är 5 om man kollar på resor. Sedan blir det ju fler som stiger på om bussen tar vägen genom Halland. 😉 Eller färre för att den då måste köra lite tidigare… 😃
Oldtimern Tycker inte utsikten impade mot trelle, de släppte till många chanser hade bara två avslut på mål, Spelar de så mot öster vinner vi, om vi spelar som mot Oddevold
Ols Oldtimern Kiken kommer att vara en helt annan match än Oddevold. Kiken krigar o bjuder, till skillnad från Oddevold, inte på något. Matchen mot Oddevold kanske var en vändning, men snarare för Oddevold vars första halvlek var en defensiv härdsmälta; ett välkommen till SE. Serien där det inte finns utrymme för champangefotboll utan där man stänger till o spelar på motståndarnas misstag.
Lewinsky Dags att vakna nu! 11 anmälda.... Anmäl er till resan, annars blir det inget. Ni som ska med vet ju redan det, det bara försvårar för de som arrangerar om ni dröjer! Det är inte premiärer och gratisresor som är det normala. Det är vardagen som visar vad vi verkligen är. Alla till Hisingen!
cj9808 12:00 imorgon är det deadline ifall det blir resa på fredag eller inte. Vi behöver ha in minst 16 anmälningar för att kunna skicka bussen. Så in på hemsidan nu direkt och anmäl er så bussen kan rulla. Avgång 15:00 Visma Arena
Lewinsky 17 anmälda nu. Det tickar på lite väl sakta.... Ta ett varv med era kamrater så vi får ihop folk!
Hansen Lewinsky Är det som för Elgen & Dan att folk inte kan åka till matchen för att alla hotellrum är uppbokade? 🙂