xonitex stefanps Jag är inte så himla säker på matchbilden kommer innebära att vi får extrem tid med bollen.
VV-Oppnasitt84 xonitex Inte jag heller. Tror Kiken-spelarna kommer pressa Kusu pch försöka sparka ner honom. Om domaren kan stävja detta och Kusu tar det på rätt sätt kan det gå bra, annars tappar vi mittfältet.
Berra Upp till bevis nu. Får se om Foyston klarar dessa lite slugare motståndare bättre än Tufa gjorde.
Tompa Sääf Sr Känns ändå positivt att de flesta verkligen har chansen till en startplats. Ingen cementerad elva match efter match, förutom några få positioner. Tuff konkurrens och bra med rotation.
Berra Sniper Jag kan dom för dåligt. Men dom känns smarta. Utnyttjar misstag och stänger ner motståndare. Iaf förra säsongens Utsikten
Oldtimern Utsikten har väl blivit av med sin bäste spelare, menade har fått j södras bäste , så kanske går på ett ut såg dem en match o då impade dem inte
TuffeUffe Wallinders fötter, alltså….. Nåja, lätt att ha överseende med det mtp hans övriga kvalitéer.
Oldtimern Vi har missat tre solklara chanser, håller inte om vi vil vinna, var ju samma förra året hemma totaldominerade vi, o de petade in en boll på enda chansen