matjo Labila Kabila Helt enig (negativ eller realistisk kan kanske diskuteras). Det var lite den underliggande poängen i mitt inlägg, full respekt för att folk tänker olika.
Plantagenparkeringen Lätt att bli orolig över Wallinders uppspel stundtals. Frågan är hur vi kan få ordning på det. Nån mittfältare får nästan räkna med att det ibland kommer en skitboll rätt i gapet.
Ingemar Plantagenparkeringen Jag är både glad och tacksam om det är en mittfältare som får skitbollen, hellre det än någon i backlinjen.
VV-Oppnasitt84 sim Förvånad att Aliev får fortsätta på bänken. Inte lika förvånad gällande Mörfeldt då han inte fått till slutproduktionen sen hemmapremiären.
VV-Oppnasitt84 Tompa Intressant info: Herdonsson och Bergquist är de enda utespelare som spelat samtliga minuter hittills.
Zingo Tompa Wallinder Herdon Mattis Kricak Bergquist Seger Kusu Söderberg Theo J ABW Rodic Förtjust på riktigt, hoppas det håller. Lite mer defensiv inriktning med tvåvägsspelare på kanterna. Gott om offensiva kvaliteter på bänken om det skulle gå troll.
Villenyblom stefanps Då behöver man spelare som har egenskaper efter det. Inte så att ABW och Rodic är samma yttertyp
CalleMarx Alrik Ja LA Bar Årsta med kort varsel! Vi är åtminstone två bekräftade som tänkt landa där ikväll.
Jockeluring Labila Kabila Eller som pappa svarade när jag (18 år) frågade om jag fick låna hans splitter nya Citroën: "Absolut! Den dagen solen går upp i väster." 😜