HB352 Kan man inte sponsra platserna för de personer som frf går i skolan? Vet många yngre som vill åka på bortamatcherna men inte har råd.
cj9808 Anmäl er som vanligt, skriv sponsring efter ert namn. Skulle resan mot all förmodan bli slutsåld så plockar jag bort så vi kan fylla på med nya anmälningar
Zingo cj9808 Missade att skriva "sponsring" men har iaf bokat och betalat för två medlemmar a 500 kr. Överlåter till reseansvarig att bestämma vad ni gör med platserna/pengarna. Framåt uppåt!
Redarmy88 Har sponsrat en ungdomsbiljett till medlemspris. Hör av er till jaktlund så är det fritt fram för en yngling att ta platsen. Givet att man såklart är medlem. Vi ses I Göteborg!
E. Gustafsson Jag bokade fyra stödplatser så det förhoppningsvis kan bli någon resa på fredag. Lägger de till förfogande för ungdomar likt Redarmy88 här ovan.
cj9808 Vi tackar för bidragen som gör att bussen kan rulla, jag kommer sammanställa antal sponsringar och erbjuda dom till ungdomar först och främst så även dom kan komma iväg
Redarmy88 Uppdatera gärna fysisk status på bussen sådant har en tendens att dra med mer folk. Fyll bussen så tar vi över Bravida!
Lindstig Jag har också sponsrat en biljett. Förstod dock inte var/hur jag skulle skriva sponsring. Viktigt att bussen kommer iväg.
Redarmy88 27 anmälda nu. Nu fyller vi de sista platserna med. Fredagsmatch och mycket Östervänner bor i och runt omkring götet lär vara en bra uppslutning.
olka6806 Jag och grabben åker med, vi anmälde oss nu. Han är inte medlem ännu, men jag löser det direkt. Hur gör man enklast ? Mvh Ola Karlsson