suave

Äsch då, inte så att jag sitter och väntar vid telefonen på att Dressman. Inte alls… 😬

16 dagar senare

Gratis reklam i ARPÖ nu också - när man man köpa? Alla i Växjö ser ju ut att gå runt med era tischor på sig på erat Instagram. 😬

Hansen inom kort skall beställning vara igång. 😊
    Och några få personer har fått sina, men de syns desto mer? 😎

Hur är det? Går vinsten till tifo-kassan eller öster i samhället?

Davidsson
      All eventuell vinst ska gå tillbaka till Öster och supporterverksamhet är vår grundläggande tanke.
      Just denna omgång kommer pengar från Lill-Damma gå till Öster i Samhället och för Tommy till Tifo alternativt delas.

Mer info om säljstart snart!

Horn Mer info om säljstart snart!

IN MED POJKARNA

Hansen

Avundsjukan kommer krypa upp mot topp-nivå när du ser dagens inlägg på Stella Est Instagram. 😃

Horn
          100% ylle och finns bara i ett exemplar i storleken S. (Breda tvärränder i turkos/gredelin/beige/brandgul). Kanske inte får reklam för den i ARPÖ.

11 dagar senare

Horn
          Kom inget bekräftelsemail (är kanske inte automatiserat?) men skickade hur som helst in en beställning där jag säkert feltolkade hur man skulle fylla i. 🙂
          Valde 1 st och sedan storlek på båda varianterna, dvs tanken att det ska vara totalt två tischor. Känns som man får fyra om man väljer 2 stycken och sedan väljer storlek på båda varianterna. Tror det vore mindre risk för feltolkning om man kunde välja antal dels under Tommy, dels under Lill-Damma.

Sääf Sr
            Classic EF med manuellt! Får gärna ta några månader också så man kan ha tischan under tjocktröjan och samtidigt läsa påsknumret av Öster News. ❤️

Hade det gått att få tröjorna på Södra Stå imorgon så ändrar jag gärna i sista stund till det istället för att få plaggen hemskickade. (Men vågade inte fylla i det med så kort varsel, så klart. Är inte i Växjö igen sedan på flera veckor.)