TuffeUffe TerrorTeddy är väl oavsett förhållanden en match vi ska vinna 7 ggr av 10, kryssa 2 ggr av 10 och torska 1 gg av 10. Jag tror stenhårt på att i morgon är någon av de 7.
Ols Tunga tapp för TFF i morgondagens match INTE MED I MATCHTRUPP: Fritiof Björkén, Charlie Weberg, Johan Stenmark, Herman Hallberg, Felix Hörberg, Markus Björkqvist, Abbe Rehn.
Kalle Dahl TerrorTeddy Dock har dom sämst % när det kommer till korrekta väderprognoser. Yr.no eller Klart.se har bättre träffsäkerhet. Procentuellt. Källa?
Lewinsky 66 anmälda. Ändå helt ok intresse, lite upp igen efter ett par kassa resor vad gäller deltagare. Som vanligt är det en del av er som betalar medlemspris utan att vara det. Man behöver inte vara medlem för att åka med oss, vi har valt den linjen för att alla ska kunna åka med. Men vi gillar inte att man stjäl från EF och Öster. Så snälla lös era medlemsavgifter, helst innan avresa så slipper vi lägga tid och kraft på det under bussresan! Jag tar med medlemskort och tidning på bussen till er som nyligen betalat. Tack för visad respekt!
Vilmer Jag bokade en biljett i bussen. Jag är däremot just nu i Sölvesborg så jag tar tåg till Trelleborg o sedan åker med bussen hemåt. Ifall det skulle bli fullt så finns det en extra plats påväg dit ifall det skulle vara till intresse för någon!
TerrorTeddy Foyston kom förbi och sa hej. Berättade att Rodic är sjuk och åker inte med. Möradonna, ABW och Aliev på topp då. 😀
Tompa TerrorTeddy Vill man behålla ABW i samma position som senast kan det ju vara läge att spela Theo J isf Rodic.
Spaden Jag tar mig själv till Trelleborg idag och möter upp er där, med tanke på vädret, köper vi biljett till bortastå (inget tak) eller köper vi till bortasitt (under tak) och härjar därifrån istället?
Jockeluring När vi vunnit (0-3) i eftermiddag har vi Bois 30 p, Öster 26 p, Degen 26 p. Sen liten lucka. Hittills har vi tre poäng mot Bois och ett (superviktigt?) poäng mot Degen i internmötena. Skjut mig, men jag har svårt att se att vi slutar som annat än seriesegrare. Bois har sjukt XG, Degen var direkt usla mot Oddevold näst senast.
TuffeUffe Jockeluring jinxskyddar här. Tror för övrigt att du har helt rätt angående bois. De måste rimligen falla tillbaka lite under höstsäsongen.
Sniper TuffeUffe De gör de alltid, Landskrona är ett stabilt mittenlag. Jag är ganska övertygad om att det är Degerfors och Öster som tar de 2 första platserna till Allsvenskan när säsongen väl är över. Me å andra sidan detta är Superettan så allting kan hända har man lärt sig sedan tidigare.
stefanps stefanps Uppdaterad version av artikeln efter senaste rapport från SMP: https://www.svenskafans.com/fotboll/infor-trelleborg-oster-670881
Old Chap Om jag läser väderradarn på DMI (danska smhi) rätt blir det inte något mer regn under eftermiddagen i Trelleborg,
Oldtimern Tråkigt rodic inte kan vara med,om de nu stämmer, står inget om de på smp, inte Söderberg dock, tack
Oldtimern Nu stod de kusu också är sjuk, vi har inget flyt direkt tråkigt när vi hade så bra spel förra matchen O hårt slag om kusu inte kan spela, hur löser öster de