Redarmy88 Bra stämning idag och för andra gången den här säsongen vinner vi när det är press och mycket folk. Riktigt bra. Kortsidan växer och stundtals riktigt hög decibel. Bra av capo som vanligt, mycket unga i klacken framtiden ser väldigt ljus ut. Alla till Trelleborg!
lemon Från Helsingborgs dagblad: "Det var längesen Wilhelm Loeper upplevde något liknande. – Jag tror fan inte att jag blivit så här utspelad sen jag kom till HIF faktiskt."
Kullabella ÖÖIIFF tror något barnbarn måste spela in matchen på VHS och sedan skicka via snigelpost. Såna där moderniteter som streaming håller oldtimern inte på med. Vi får nog en rapport om några dagar när brevet med vhsen kommit fram.
Labila Kabila Coach Martin: "Jag vill tacka fansen för stödet idag, jag vet inte vad siffran var men stämningen var som det hade varit fullsatt. Det hjälpte idag för spelarna kände stödet hela tiden fast det var många bortasupportrar och det går hand i hand med resultatet." https://ostersif.se/a/uppvisning-infor-storpubliken
ubie67 Labila Kabila Lite skrämmande att Foyston verkar gilla astrologi, nåt som fullständigt förstörde Frankrikes landslag 2004-2010 då Raymond Domenech byggde laget på just detta jäkla trams. Får hoppas han endast ägnar sig åt detta privat då o ej blandar in i sin aktuella jobbposition.
Oldtimern Hansen De berodde på att det var fiske med barn barn,ifantastisk kväll, o batteri på upphällningen, Vet nån om man kan se matchen i efterhand på Max, vore ju kulo se.
Labila Kabila Oldtimern Ja det kan du, men jag är inte helt hundra på om den här länken fungerar (kör på Discovery fortfarande) https://play.max.com/sport/c81ac2fc-8253-5f51-9957-04cb94fd1db4
Oldtimern Labila Kabila Jag har inte kunnat se matcherna sen Discovery köptes upp av MAX hade tv kile här men verkar 8nte gå, skandal, man får ju betala för nåt man inte kan se
Pelle https://www.instagram.com/stories/ffagerlund/3397640267435324501?utm_source=ig_story_item_share&igsh=cXFtMGZvY3V0ZXlu
Pelle Hansen Blindtolkning ;-) :En TV-4-journalist sitter i pressrum under/efter presskonferens med England under EM. På skärmen på laptop i hans knä: ÖIF-HIF, fortfarande 0-0. Hennes text(parafraserad) : Engelska presskåren skakad när TV4s småländska utsände(efter klippet) jublar som efter ett EM-guld när Öster gör mål.
rapparee_1 Oldtimern Jag har också Discovery. Både matcher och höjdpunkter från Allsvenskan och Superettan finns kvar. (Ett tag var höjdpunkterna väck). Hoppas det löser sig.
Oldtimern rapparee_1 hur gjorde du efter övergången till Max, vi ha regristrera Max men står d7 har inte tillgång till sport då vill de man betalar mer, men har redandetta hos Alente, men funkar inte,
Bluearmy84 Miserabel insats igår. Utspelade av Öster och utsjungna av Eastfront. Pinsamt Man ska ändå ge dom cred för stora bortaföljet
VV-Oppnasitt84 Apotekaren Inför matchen var de t om seriens näst bästa bortalag enligt statistiken som presenterades på Discovery.
TerrorTeddy Hansen så i alla bortamatcher har vi alltid släppt in första målet. Känns inte så lovande inför söndag. Men trenden måste väl brytas någon gång.