Sniper Lindstig I och med att laget verkar vara i en formsvacka så skulle jag inte vara så säker på det
Redarmy88 Skåningarna har bokat upp många biljetter. Över 3000 sålda för någon dag sen och sittplats verkar inte vara där biljetterna gått åt på. Komigen nu välj södra så ger vi laget de bästa förutsättningarna. Det är dags för en seger igen. In och boka redan nu folk drar folk.
Sniper TerrorTeddy I bästa av världar hade det varit så. Passion oavsett division, dom orden existerar tydligen inte i folks huvuden. Det är snarare "jag går på match om de är i rätt liga, möter rätt lag och det inte är för kallt och att alla dessa tre ska uppfyllas samtidigt vet jag är nära omöjligt och därför skiter jag i Öster sålänge de inte är i Allsvenskan och möter Djurgården och det är 25 grader varmt och soligt"
stefanps TerrorTeddy Vi kan ju försöka nå det i Utsikten hemma. De kommer ju med ett stort bortafölje 😂
per gustafsson Sniper det är inte så länge sedan vi fick bara nöjda om det kom några fler än de 1500 som kommer oavsett. Tycker vi har riktigt bra publiksiffra nu för tiden. Vi ska lägga in i mixen att mycket har blivit dyrare och många har inte lika mycket att lägga på nöjen.
Torsdag Med tanke på dagens resultat är det tre poäng som gäller imorgon. Annars blir det den vanliga visan. "Nästa säsong, då går vi upp" Kämpa Öster.
Calle01 Försökte köpa biljett till min flickvän, fungerade inte. Någon annan som haft svårighet att köpa biljett?
olka6806 Calle01 Nej, det har funkat för mig. Du får trösta dig med att hon i alla fall vill följa med ! Jag har problem med att köpa biljett till min fru, av en helt annan anledning....
Ryltan Walinder Varmanen, Ivan, Mattis Lukas Kusu Seger Ljung Rodic Aliev ABW Så borde vi starta. Abw är ändå bäst när han kommer in från kanten. Söderberg kan inte göra mål och Herdon kan behöva konkurrera mer, in med homom om inte ljung tar chansen.
Rosell stefanps har jag missat något? Eller finns det intentioner från träningen på att ABW ska spela 8? Du skriver tror, inte tycker. Vilket gör att det borde ligga något i det? Han har väl aldrig utgått från ett tre-manna mittfält? Känns väl mer troligt att Mörfeldt lirar där..
Plantagenparkeringen Ibland funderar jag om träningsmiljön och laguttagningen blir felkalibrerad matchsituationer. En spelare som Aliev ser troligen på träning kantig och trubbig ut (duktig på att peta in bollar vilket i matchsituation har fördelar). Att Söderberg dominerar totalt på mindre ytor, men får svårt att omsätta det på 11 manna. Och än mer när tävlingsmoment kommer in. Vilket påverkar val av spelare till match. Hoppas också på att få se HBP.
Villenyblom Plantagenparkeringen Är Alibek frisk så ska han spela. Särskilt på hemmaplan så behövs en boxspelare mer än någon som är bra i djupled för det finns ändå inte så mycket ytor bakom. (https://gyazo.com/0a2554d2b28e1e5dcf9149f44ad442ff)
Plantagenparkeringen Villenyblom Bortsett matchen mot Oddevold. Viktigt att djupleddspelet från Abw och Rodic blir bättre när Aliev är på topp.
Hansen Rosell Vad en krönikör skriver är ju egna åsikter. Likadant när Stefan sätter betyg på spelarna efter matchen så är de inte mer ”värda” än alla betygen som folk här inne sätter i EF Trophy. Är väl mer bara något att jämföra med om man vill. Jag tror inte ABW spelar åtta.
VV-Oppnasitt84 Hansen Inte jag heller. Och ser ingen anledning till varför Foyston helt plötsligt skulle peta Herdonsson som startat varje match.
Rosell Hansen Jo helt med. Men upplever inte att en inför artikel är en krönika. Men bra, då kan jag andas, för jag vill inte att ABW tar en mittfältsroll. Och för att förtydliga - det var ingen kritik riktad mot skribenten.