jojolaget El_barto ja det här med otur och bör bli belönade osv höll på att ta oss ner till Skärhamn igen.. Dags att sluta snacka och börja prestera...
Hansen stefanps Du hade ju honom som 8:a i en 4-3-3. Låter inte alls lika konstigt som 9:a i en 4-2-3-1. 🙂 Elg skriver ju också att ”hans elva” kan tolkas som en 4-4-2 där Aliev och ABW är anfallspar. Det uppskattar jag mest även om ”allt är en lek med siffror”.
stefanps Hansen Men skrev ju att jag tänker honom som tia i forumet. Visst, alla på svenska fans läser inte forumet. 🙂
Hansen stefanps Nä läste bara Rosells reaktion på din artikel. 🙂 Var du på en träning eftersom du gissade på denna oväntade förändring? Han har väl aldrig spelat i en sådan roll tidigare?
stefanps Hansen Jo under matcher har ABW spelat där. Men inte startat vad jag kan minnas. Har inte varit på någon träning utan det är taget ur egen reflektioner och logik som jag skrev.
Calle01 Inga konstigheter med elvan tycker jag. Precis som Elghen skriver kan uppställningen varieras, förmodligen kommer den göra det även under match. I min bok ska Tatu vara högerback. Aliev ska vara på topp och inget fel om ABW är rörlig.
Hansen stefanps Okej då var det skickligt att pricka in det just till denna match då förändringen skedde. Ändå rimligt som @Calle01 var inne på att ha bägge av Aliev och Bergmark Wiberg centralt offensivt vad man nu än kallar uppställningen.
KalleKula Var inte HBP utlånad med dubbel licens till Räppe? Har inte sett honom i någon trupp där på flera veckor. Lirade med P19 igår….