Redarmy88 Det intressanta är ju hur många som är på plats inte hur många som åker buss. Det är en stor skillnad på att kompa vid lunch en fredag kontra måndag. Se det positiva vi skickar en buss till en cupmatch på en måndag. Låt oss jämföra premiärmatchen istället. Framåt framåt!
Old Chap outdoor_miner Egendomligt att båda lagen fick spela med gröna ställ. Såg AIK i går och då var det omöjligt att se spelarnas nummer förutom på närbild.
Calle01 Moheda Utgår från att O´learys sänder. Men de har inte med matchen som en av de sänder på måndag kväll. Just nu ser deras tablå för måndag kväll ut så här: Djurgården-Mora IK Nybro Vikings-Vimmerby FC Barcelona-Rayo Vallecano
Platini Calle01 En sportbar som verkligen kan marknaden och den lokala publiken ... Alla jag träffar laddar för DIF - Mora.
Calle01 Platini DIF -Mora är het, men de jag pratar med pratar faktiskt mest om Nybro Vikings mot Vimmerby.
ZWEMPA Fingertoppskänsla är väl Inte O’Learys signum. För några år sedan såg jag Degerfors -Öster detta etablissemang. Det tog ett tag innan dom fick in rätt kanal. Tillslut lyckades man med konststycket att få fram matchen med den lokala stoltheten. Allt var frid och fröjd Öster hade ledningen och tilläggstiden började ticka in. Då bryts sändningen och uppvärmningen på någon obskyr hockey-match fyller skärmen. Jag är vanligtvis en lugn och fredlig skäl. I det här läget var artighetsfraser utbytta mot svordomar och kroppsspråket hade inte ens en mor hade haft överseende med. Det hjälpte. Öster kom tillbaka på tv:n och vi höll ut och vann matchen. Men det var helt klart en nära döden-upplevelse.
ubie67 El_barto MYCKET skit där, alla svenska idrottsföreningar bör införa bojkott mot den högerpopulistiska X-avarten likt flera redan gjort.
naren Spännande resultat, Värnamo åkte på pumpen bland annat. Undra vilka överraskningar resterande matcher kommer att bjuda på 🙂
Lexxy ubie67 Håll dig till fotbollstwitter då. Politiktwitter är meningslöst. Idrottstwitter är fine.
Hanson ubie67 hahaha. Snart får väl det för fan vara nog med liknande inlägg. Alla X hatare här på forumet kan väl starta typ en inofficiell blueskykanal. Så kan ni 4 pers snacka Öster och Lenin i smågrupper. Helvete vad trött inlägg!